آموزش عکاسی سه بعدی با موبایل

توریست مالزی – در آموزش عکاسی سه بعدی با موبایل برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را برای عکاسی سه بعدی را با گوشی‌های اندروید و آیفون به شما معرفی می کنیم. به...
توریست مالزی – در آموزش عکاسی سه بعدی با موبایل برنامه‌های فوق‌العاده‌ای را برای عکاسی سه بعدی را با گوشی‌های اندروید و آیفون به شما معرفی می کنیم.

به گزارش گجت نیوز، اگر در گوشی خود برنامه‌های مناسبی را نصب داشته باشید، عکاسی سه بعدی با موبایل بسیار آسان است. برنامه‌هایی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم تصاویر دو بعدی شما را به تصاویر سه بعدی تبدیل کرده و آن‌ها را زنده و شاداب می‌کنند. بدون شک یک تصویر سه بعدی در مقایسه با یک تصویر دو بعدی بسیار گیراتر است. شما می‌توانید بدون خرید هیچ دستگاه اضافه‌ای عکاسی سه بعدی انجام دهید. با ما همراه باشید.

سه بعدی دقیقاً به چه معناست؟
عکس‌هایی که توسط تلفن همراه گرفته می‌شوند دارای دو بعد هستند و از طول و عرض یک جسم ایده می‌گیرند. جلوه سه بعدی به تصاویر این امکان را می‌دهد تا واقعی‌تر به نظر برسند؛ زیرا به تصاویر عمق می‌بخشند. آن‌ها تصاویر دو بعدی را با حس حرکت و واقع گرایی فراهم می‌کنند. اصولاً فناوری سه بعدی سوژه را به پیش زمینه می‌رساند و آن را در پس زمینه اندازه گیری می‌کند.

برای عکاسی سه بعدی، یکی از برنامه‌های زیر را دانلود کرده و سپس شروع به عکاسی کنید:

LucidPix 3D Photo Creator
این برنامه یک برنامه عکاسی سه بعدی منحصر به فرد است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون حرکت دادن موبایل خود اقدام به عکاسی کنید. حتی برای ثبت تصویر سه بعدی نیازی به موبایل چند دوربینی نیست. این برنامه یک تصویر معمولی دو بعدی را با کمک هوش مصنوعی به تصویر سه بعدی تبدیل می‌کند. هنگامی که موبایل خود را کج می‌کنید یا حرکت می‌دهید، این برنامه به تصاویر عمق می‌بخشد. با برنامه LucidPix، شما می‌توانید با دوربین موبایل عکاسی کنید یا می‌توانید با استفاده از دوربین برنامه، که آن هم از دوربین گوشی شما استفاده می‌کند، اقدام به عکسبرداری کنید. دوربین برنامه فیلترهای خاصی را برای ایجاد یک تصویر سه بعدی بی نقص ارائه می‌دهد.

اندروید | آی‌او‌اس (رایگان، با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای)

Loopsie – ۳D Photo Creator
برنامه‌ای با رابط کاربر پسند و جهت یابی آسان، برنامه Loopsie به شما کمک می‌کند با موبایل عکاسی سه بعدی انجام دهید و ویدیوهایی با رزولوشن بالا فیلمبرداری کنید. ویژگی منحصر به فردی که این برنامه دارد این بوده که دارای ابزار تثبیت کننده است؛ بنابراین، حتی اگر دست هایتان لرزان است دیگر نگران این نباشید که عکس‌هایتان تار شود. این برنامه عکس‌های ساکن می گیرد که در آن می‌توانید ناحیه خاصی از تصویر را برای پخش در یک حلقه انتخاب کنید و جلوه فیلمبرداری نیز فراهم می‌کند. عکس‌های متحرک سه بعدی را می‌توان به صورت فیلم‌های کوتاه با وضوح HD در فرمت‌های مختلف مورد نیاز ذخیره کرد.

اندروید | آی‌او‌اس (رایگان، با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای)

Phogy 3D Camera
فوجی یک برنامه سه بعدی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از زوایای مختلف عکس بگیرید؛ این بدان معناست که در حالی که دوربین را بر روی سوژه خود قرار داده‌اید، باید دوربین را کمی به سمت راست و چپ حرکت دهید تا فوجی چندین عکس را برای تولید یک تصویر سه بعدی عکسبرداری کند. این برنامه همچنین با دوربین جلویی گوشی نیز کار می‌کند تا شما بتوانید عکس‌های سلفی ابتکاری بگیرید. برنامه فوجی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر زنده ایجاد کرده و آن را به عنوان GIF یا ویدیو MP4 ذخیره کنید. می‌توانید کارهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا از آن به عنوان تصویر زمینه تلفن همراه خود استفاده کنید.

اندروید | آی‌او‌اس (رایگان، با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای)

PopPic
با استفاده از برنامه پاپ‌پیک می‌توانید از عکاسی سه بعدی لذت ببرید و همچنین تصاویر موجود در گالری خود را به تصاویر سه بعدی تبدیل کنید. هنگام حرکت یا کج کردن تلفن همراه، ابزارهای هوش مصنوعی به شما حس عمق می‌دهند. می‌توانید تصاویر سه بعدی خود را در فیس بوک و سایر شبکه‌های سه بعدی سازگار به اشتراک بگذارید. برای سایر پلتفرم‌ها نیز می‌توانید تصاویر را به عنوان یک فیلم کوتاه به اشتراک بگذارید. برنامه پاپ‌پیک فیلترها و فریم‌های مختلف سه بعدی را فراهم کرده است که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید تصاویر خود را با افزودن عمق بیشتر و تغییر فوکوس تصویر اصلی ویرایش کنید. این برنامه فقط برای کاربران آی‌او‌اس در دسترس است.

آی‌او‌اس (خرید حساب کاربری لازم است، با دوره رایگان)

i3DSteroid
برنامه i3DSteroid در زمینه برنامه‌های ایجاد تصویر سه بعدی نسبتاً جدید بوده و بلافاصله محبوب شده و دلیل محبوبیتش نیز وجود بخش جلوه برای عکس است. این برنامه جلوه‌های منحصر فرد برای عکس‌های دو بعدی فراهم آورده تا آن‌ها را شبیه به عکس‌های سه بعدی بکند. همچنین فیلترهای مختلفی را برای زنده نگه داشتن تصویر شما ارائه می‌دهد. فیلترها با تصاویر دوربین جلو و عقب سازگار هستند. همچنین می‌توانید تصاویر قدیمی خود را با برنامه i3DSteroid ویرایش کنید. این قابلیت شامل ابزارهایی است که به شما کمک می‌کند تصاویر خود را بچرخانید، تغییر اندازه دهید یا بر اساس ترجیح خود برش دهید.

اندروید | آی‌او‌اس (رایگان، خرید حساب کاربری در دسترس است)

Parallax 3D Photo Editor
برنامه پارالاکس این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر عکاسی سه بعدی بتوانید فیلمبرداری سه بعدی نیز انجام دهید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر موجود در گوشی خود را تنها با یک لمس به تصاویر سه بعدی تبدیل کنید. با این برنامه می‌توانید جهت تصویر را تغییر دهید و پس زمینه را تار کنید یا عمق تصاویر را تقویت کنید. برنامه پارالاکس در گوشی‌های آیفون برای عکاسی سه بعدی دارای دوربین درون برنامه‌ای بوده و چهار حالت مختلف عکسبرداری را فراهم کرده است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا دامنه تنزیل عکس را مطابق با ترجیح خودتان تنظیم کنید. همه پروژه‌ها با وضوح بالا ذخیره می‌شوند و می‌توانید آن‌ها مستقیماً از درون برنامه به اشتراک بگذارید. برنامه پارالاکس فقط برای دستگاه های آی‌اواس در دسترس است.

آی‌او‌اس (خرید حساب کاربری لازم است، با دوره رایگان)

Fyuse 3D Photos
برنامه فایوز برای خلق و ایجاد یک عکس سه بعدی بهبود یافته به شما فضای بیشتری می‌دهد. این برنامه عمق کلیک‌های شما را افزایش می‌دهد و فضلی بیشتری را در بر می‌گیرد. می‌توانید با استفاده از این برنامه عکس‌ها را در زوایای مختلف تماشا کنید. فایوز یک برنامه مختص دستگاه‌های اندروید بوده و برای گرفتن یک عکس واضح، آموزش‌های مختلفی را فراهم کرده است. این برنامه علاوه بر ارائه عکس‌های سه بعدی، یک بستر شبکه اجتماعی درون برنامه‌ای را نیز فراهم کرده است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که همراه انتشار عکس‌هایتان توضیحات و کپشن به آن اضافه کنید و از طرف دوستان و آشنایانتان لایک و کامنت دریافت کنید.

اندروید (خرید حساب کاربری لازم است، با دوره رایگان)

Zoetropic
زئوتروپیک یک برنامه منحصر به فرد در عکاسی سه بعدی است که عکس‌های ثابت شما را به صورت متحرک در می‌آورد. این برنامه می‌تواند یک عکس را به تصویر متحرک سه بعدی تبدیل کند. شما می‌توانید این برنامه هم به عنوان یک برنامه عکاسی سه بعدی و هم به عنوان یک برنامه تبدیل کننده عکس‌های ثابت به عکس‌های متحرک در نظر بگیرید. شاید قابلیت این برنامه کمی گیج کننده به نظر برسد، اما می‌توان آن را با یک مثال توضیح داد. عکس از یک آبشار ثابت را در نظر بگیرید؛ با استفاده از قابلیت‌های برنامه زئوتروپیک شما می‌توانید آب‌های آبشار را به صورت شناور در بیاورید و عکس را به عکس متحرک تبدیل کنید. می‌توانید قسمت‌هایی از تصویر را انتخاب کنید که ثابت بمانند و قسمت‌هایی را که می‌خواهید در حرکت باشند انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید موسیقی متن را از کتابخانه صوتی خود اضافه کنید تا جلوه‌ای واقع بینانه به تصاویر ببخشید.

اندروید | آی‌او‌اس (رایگان، با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای)

راهنمای بهترین عکاسی سه بعدی با موبایل
یک تلفن همراه محدودیت‌هایی دارد، مانند نداشتن لنز کافی برای ضبط همه زوایا، محدودیت ابزار هوش مصنوعی و غیره. نکاتی برای بهترین عکاسی سه بعدی وجود دارند که ممکن است مفید باشند. اول از همه، عکس‌ها را در یک زمینه ساده، ترجیحاً با یک رنگ، بگیرید. یک پس زمینه شلوغ ممکن است نتایج دلخواه را برای شما ارائه ندهد. ثانیاً، اشیاء را در مرکز فریم موبایل قرار دهید. این به برنامه سه بعدی برای حفظ عمق کمک می‌کند و نتایج بهتری را ایجاد می‌کند.

با رعایت این نکات و با کمک گرفتن از برنامه‌های معرفی شده، به راحتی قادر خواهید بود یک عکس بسیار زیبا و فوق‌العاده بگیرید و لذت عکاسی سه بعدی را با موبایل تجربه کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!