آیا Brickfields در کوالالامپور واقعاً به نام آجر نامگذاری شده است؟

توریست مالزی – Brickfields در کوالالامپور که به هند کوچک معروف است، یکی از رنگارنگ‌ترین مکان‌های پایتخت است که سرشار از فرهنگ و تجارتی پر رونق است. به گزارش...
توریست مالزی – Brickfields در کوالالامپور که به هند کوچک معروف است، یکی از رنگارنگ‌ترین مکان‌های پایتخت است که سرشار از فرهنگ و تجارتی پر رونق است.

به گزارش استار، این منطقه زمانی مترادف با آجرهای با کیفیت و خوب بود که در گذشته از صنعت پررونق آجرسازی در آنجا وام گرفته بود.

داستان نام بریکفیلدز به سال ۱۸۸۱ برمی گردد. پس از آتش سوزی کوالالامپور، این شهر با دور دیگری از بلایا و سیل مواجه شد. این رویدادهای پی در پی ساختمان های چوبی و سقف های (کاهگلی) شهر را ویران کرد. فرانک سوئتنهام، فرمانده بریتانیایی سلانگور، دستور داد که ساختمان‌ها را از آجر بسازند.

در توضیحی از وب‌سایتی به نام «مکان‌های میراث فرهنگی مالزی» “Toponymy Heritage Places of Malaysia” آمده است: «کاپیتان شهر، یاپ آه لوی، سپس برای راه‌اندازی صنعت آجرکاری و بازسازی کوالالامپور، املاک و مستغلات زیادی خرید و صنعت آجر سازی در این منطقه رشد کرد، پنجمین و آخرین Capitan Cina، به نام ، Yap Kwan Seng تجارت را گسترش داد. او به عنوان یک تاجر، تقاضای فزاینده ای را برای آجر در کوالالامپور در حال رشد پیش بینی کرد و یک کوره برای ساخت آجر در این منطقه تأسیس کرد. این منطقه به زودی به مرکز آجرسازی تبدیل شد.

در این وب سایت آمده است: «تمام منطقه یک گودال سفالی بود و آجرهای با کیفیت خوب از خاک رس آن ساخته می شدند. به این ترتیب، منطقه ای که امروزه به عنوان Brickfields شناخته می شود، تاریخچه جالب خود را از چنین آجرهای باکیفیتی می گیرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!