اتاق بازرگانی اروپا و مالزی: هیچ اشاره ای به (lockdown) بعد از ۴ فوریه نشده است

توریست مالزی – یک گروه تجاری اروپایی، به اعضای خود اعلام کرد که دولت مالزی قصد دارد مقررات منع کامل آمد و شد (lockdown) را اجرا کند. به گزارش...
توریست مالزی – یک گروه تجاری اروپایی، به اعضای خود اعلام کرد که دولت مالزی قصد دارد مقررات منع کامل آمد و شد (lockdown) را اجرا کند.

به گزارش استار، ساعاتی پس از درز این خبر، رسانه ها در مورد مقررات منع کامل آمد و شد گزارش دادند. در پی آن اتاق بازرگانی و صنایع اتحادیه اروپا و مالزی (Eurocham) در بیانیه ای اعلام کرد، در جلسه ای که با وزارت تجارت و صنعت بین المللی (MITI) داشته اند، هیچ اشاره ای به مقررات منع کامل آمد و شد پس از ۴ فوریه نشده است.

(Eurocham) روز یکشنبه ۲۴ ژانویه در بیانیه ای تصریح کرد که نشست غیررسمی آن با MITI به منظور افزایش آگاهی در این مورد بوده که چگونه جامعه تجاری می تواند در مسطح کردن منحنی کووید – ۱۹ نقش داشته باشد و اشاره به مقررات منع کامل آمد و شد پس از ۴ فوریه را انکار کرد. هدف اصلی نشست غیررسمی با MITI، افزایش آگاهی در مورد چگونگی بازیگری جامعه تجاری در مبارزه با کووید – ۱۹ و عواقب اقتصادی آن بود.

الیور روشه، رئیس Eurocham، گفت: ‘در این زمینه ، وضعیت طاقت فرسای کارگران مطرح شده و در بخشنامه داخلی ما، به عنوان سهمی اساسی در تلاش برای شکستن زنجیره بیماری ذکر شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!