احتمال محدود شدن برخی فعالیت ها در صورت بالا رفتن تعداد موارد بیماری کووید – ۱۹

توریست مالزی – خیری جمال الدین می گوید: وزارت بهداشت (MOH) یک سیستم هشدار افزایش یافته را برای تشخیص علائم اولیه افزایش موارد کووید-۱۹ در کشور معرفی خواهد کرد....
توریست مالزی – خیری جمال الدین می گوید: وزارت بهداشت (MOH) یک سیستم هشدار افزایش یافته را برای تشخیص علائم اولیه افزایش موارد کووید-۱۹ در کشور معرفی خواهد کرد.

به گزارش استار، وزیر بهداشت گفت: از طریق این سیستم، وزارت بهداشت پیشنهاد کرده است که در صورت افزایش موارد، فعالیت برخی از بخش‌ها محدود شود، اما این یک ‘قفل کامل’ نخواهد بود. جزئیات وضعیت و نحوه اعمال این سیستم. شاید تا یک یا دو هفته دیگر اعلام شود.

خیری اضافه کرد: «اگر بتوانیم، از قرنطینه اجتناب خواهیم کرد، زیرا قرنطینه نه تنها اقتصاد را مختل می‌کند، بلکه تأثیرات دیگری بر رفاه خانواده و سلامت روان دارد. من فکر می کنم مردم ممکن است نتوانند از قرنطینه دیگری عبور کنند.

خیری گفت: تا کنون سطح سیستم بهداشتی وزارت بهداشت همچنان تحت کنترل است، اما علائم اولیه افزایش موارد را نشان می دهد. ما بسیار نگران هستیم، زیرا علائم اولیه (افزایش موارد) را دیده‌ایم، اما به حدی نرسیده است که نظام سلامت را فلج کند، اما علائم بسیار واضح است. وی نگرانی خود را افزایش موارد جدی نیازمند بستری شدن در بیمارستان به ویژه موارد بحرانی در رده های چهار و پنج عنوان کرد.

وزیر بهداشت با ذکر وضعیت در نگری سمبیلان گفت: تعداد پذیرش در بیمارستان در یک ماه دو برابر شده است. تا ۲۵ اکتبر تنها ۳۵ بیمار در سراسر کشور به کمک اکسیژن نیاز داشتند، اما دیروز این رقم به ۷۰ نفر افزایش یافت. اگر این روند ادامه پیدا کند، باید بسترهایی را برای درمان های حیاتی مانند بخش مراقبت های ویژه (ICU) فراهم کنیم و برای درمان بیماران نیاز به اکسیژن داریم.

در مورد دوز تقویت کننده، خیری بار دیگر از مردمی که برای دوز تقویت کننده نوبت دریافت کرده اند، خواست که تزریق کنند و نوع واکسن را انتخاب نکنند. اگر عوارض جانبی جدی در بین گیرندگان وجود داشته باشد، این وزارتخانه تحقیقاتی را انجام خواهد داد. – برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!