افزایش روند بستری شدن بیماران کووید در بیمارستان های سلانگور

توریست مالزی، پورتال CovidNow روند هفت روزه بستری شدن در بیمارستان های سلانگور را ۱۰ درصد و میانگین ۲۸۶ پذیرش در مدت مشابه نشان داد. به گزارش استار، نرخ...
توریست مالزی، پورتال CovidNow روند هفت روزه بستری شدن در بیمارستان های سلانگور را ۱۰ درصد و میانگین ۲۸۶ پذیرش در مدت مشابه نشان داد.

به گزارش استار، نرخ بستری در صباح و کداح نیز به ترتیب با ۱۲۲ و ۴۳ پذیرش در هفت روز به ترتیب ۹ و ۵ درصد افزایش یافته است. میزان استفاده از تخت در بیمارستان های شش ایالت نیز بالای ۷۰ درصد است.

دیگر ایالت ها عبارتند از: ملاکا (۷۹.۸ درصد یا ۱۳ پذیرش روزانه)،کلانتان (۷۷.۶ درصد یا ۷۵ پذیرش)، کداح(۷۷.۱ درصد یا ۳۴ پذیرش)،ترنگانو (۷۵.۷ درصد یا ۴۰ پذیرش)، لابوان (۷۲.۷ درصد یا ۳ پذیرش)، و جوهور (۷۰.۷ درصد یا ۱۴۷ پذیرش). میزان استفاده از بستر برای کووید-۱۹ در سایر ایالت ها بین ۴۸.۳ تا ۶۹.۵ درصد است.

تعداد کل پذیرش‌ بیمارستانی برای مبتلایان به کووید-۱۹ در کشور تا (۲۷ نوامبر) ۶۶.۴ درصد یا ۱۰۲۳ مورد بود. از نظر استفاده از بخش مراقبت های ویژه (ICU) برای موارد کووید-۱۹، دو ایالت بالای ۸۰ درصد هستند. اشغال ICU در پوتراجایا با ۹۰ درصد بالاترین سطح را دارد و پس از آن سلانگور با ۸۰.۹ درصد قرار دارد. این نرخ در سایر ایالت ها بین ۴۱.۵ تا ۷۹.۸ درصد است. استفاده از آی سی یو کشور تا (۲۷ نوامبر) با ۵۱۰ مورد فعال ۶۲.۹ درصد بود.

در مجموع ۵۴۴۰۳ نفر در قرنطینه خانگی هستند که ۸۰.۹ درصد از کل موارد فعال در کشور را تشکیل می دهند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!