افزایش قیمت خدمات آرایشگاه ها و مراکز زیبایی در مالزی

توریست مالزی – آرایشگاه ها به دلیل استفاده از وسایل یکبار مصرف جهت اقدامات احتیاطی کووید – ۱۹ برای هر مشتری، هزینه اضافی ۵ تا ۱۰ رینگت دریافت می...
توریست مالزی – آرایشگاه ها به دلیل استفاده از وسایل یکبار مصرف جهت اقدامات احتیاطی کووید – ۱۹ برای هر مشتری، هزینه اضافی ۵ تا ۱۰ رینگت دریافت می کنند.

به گزارش مالای میل – دولت اعلام کرد که آرایشگاه ها و مراکز خدمات زیبایی مجازهستند از ۱۰ ژوئن فعالیت خود را از سر گیرند. انتظار می رود که این مراکز ۵ تا ۱۰ رینگت اضافی را برای خدمات خود به مشتریان شارژ کنند، به دلیل نیاز به پوشش تجهیزات محافظ یکبار مصرف برای هر مشتری .

رییس انجمن آرایشگاه های مالزی گفت: هفت گروه عضو با این پیشنهاد موافقت کردند که هزینه های اضافی را به مشتری تحمیل کنتد، زیرا هزینه های اضافی برای اقدامات احتیاطی کووید – ۱۹ که توسط دولت اعلام شده است برای سلامت آنان است.

هزینه اضافی برای خرید مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات یکبار مصرف مانند دستکش، پیش بند و ..، مطابق با روشهای استاندارد مسئولان برای سالن های زیبایی لازم است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که آرایشگران ما از سپر صورت و پیش بند و دستکش های یکبار مصرف استفاده می کنند که باید برای هر مشتری تغییر یابد. همچنین باید کلاه های یکبار مصرف برای هر مشتری استفاده شود و ابزارها و صندلی ها را بعد از هر مشتری ضدعفونی کنیم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!