الزام شرکت در آزمون ارزیابی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج

توریست مالزی – با مصوبه هشتاد و سومین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور با تاریخ شروع به تحصیل قبل از...
توریست مالزی – با مصوبه هشتاد و سومین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور با تاریخ شروع به تحصیل قبل از ژانویه ۲۰۱۹ باید در آزمون ارزیابی علمی شرکت کنند.

به گزارش مهر، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرایط دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بر اساس مستندات قبل از ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت متبوع شروع به تحصیل کرده اند را برای انتقال اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بر اساس مستندات (ویزا، خروج از کشور و گواهی شروع به تحصیل) قبل از ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت شروع به تحصیل کرده و تاکنون به دلایل مختلف و عدم احراز شرایط، موفق به انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور نشده‌اند باید بر اساس مصوبه هشتاد و سومین جلسه مورخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی اقدام کنند.

بر اساس مصوبه هشتاد و سومین جلسه مورخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی مقرر شد دانشجویان متقاضی انتقال با احراز شرایط مصوب در همان جلسه، در آزمونی که جهت ارزیابی علمی این گروه از دانشجویان برگزار می شود شرکت کنند. لذا متقاضیان واجد شرایط باید نسبت به ثبت درخواست یا ثبت تقاضای بررسی مجدد، صرفاً از طریق سامانه انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور اقدام کنند تا وضعیت ایشان مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد.

شرکت و قبولی در این آزمون به منزله موافقت با انتقال به داخل نبوده و پس از قبولی در آزمون، صرفاً پرونده این افراد قابل طرح در شورای انتقال می شود.» پیش از این دکتر غلامرضا حسن زاده دبیر شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی از تصویب آزمون ارزیابی برای دانشجویان ایرانی که قبل از سال ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های خارج از کشور ثبت نام کرده بودند، خبر داده بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!