امکان اختیاری بودن ماسک صورت تا هفته آینده

توریست مالزی – انتظار می‌رود که دولت هفته آینده و پیش از جشن‌های هاری رایا، تخفیف‌های بیشتری در مورد محدودیت‌های کووید-۱۹ اعلام کند. به گزارش استار، روزنامه مالایی زبان...
توریست مالزی – انتظار می‌رود که دولت هفته آینده و پیش از جشن‌های هاری رایا، تخفیف‌های بیشتری در مورد محدودیت‌های کووید-۱۹ اعلام کند.

به گزارش استار، روزنامه مالایی زبان سینار هاریان گزارش داد که این اطلاعیه می تواند مربوط به الزام پوشیدن ماسک در مالزی باشد، به ویژه پس از اینکه داتوک زوریدا کامارالدین وزیر صنایع و کالا اشاره کرد که پس از هاری رایا دیگر اجباری برای ماسک نخواهد بود.

سینار هاریان در مراسمی در وزارتخانه خود در روز جمعه (۲۲ آوریل) گفت: پس از رایا، ممکن است ماسک اختیاری باشد. در همین حال، از خیری جمال‌الدین، وزیر بهداشت، در هنگام راه‌اندازی برنامه mQUIT در مسجد سلطان میزان زین العابدین در اوایل روز جمعه، . در مورد اجبار ماسک سوال شد. پاسخ کوتاه او به این سوال این بود: «تا هفته آینده صبر کنید».

بعداً در یک رویداد جداگانه در بیمارستان پوتراجایا، خیری گفت که دولت آماده است تا با بهبود وضعیت همه‌گیری در کشور، محدودیت‌های بیشتر کووید-۱۹ را حذف کند. با این حال، او از مالزیایی ها خواست که از خود راضی نباشند زیرا مالزی هنوز در مرحله انتقال به مرحله بومی مبارزه با کووید-۱۹ است.

مالزی استفاده از ماسک صورت را از اول آگوست ۲۰۲۰ اجباری کرد. بسیاری از کشورها الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی را حذف کرده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − هفده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!