امکان ارسال ویدیوی ۶۰ ثانیه ای به استوری اینستاگرام

توریست مالزی – ارسال ویدیوی ۶۰ ثانیه ای به استوری اینستاگرام می تواند از بزرگ ترین قابلیت های این شبکه اجتماعی باشد اما این قابلیت چگونه کار می کند؟...
توریست مالزی – ارسال ویدیوی ۶۰ ثانیه ای به استوری اینستاگرام می تواند از بزرگ ترین قابلیت های این شبکه اجتماعی باشد اما این قابلیت چگونه کار می کند؟

به گزارش گجت نیوز، اینستاگرام سخت در تلاش است تا با اسنپ چت و تیک تاک رقابت کند و قابلیت جدیدی که به پلتفرم خود افزوده، بخشی از این تلاش را نشان می‌دهد. اکنون این شبکه اجتماعی به کاربران خود، امکان گذاشتن استوری‌های ۶۰ ثانیه ای را بدون نیاز به برش زدن و تکه تکه کردن آنها می‌دهد.

قابلیت مورد بحث در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و نخستین بار توسط یکی از کاربران اینستاگرام در ترکیه مورد توجه قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی هم اکنون به صورت آزمایشی برخی از کاربران خود را نسبت به قابلیت جدیدش مطلع می‌کند. پیش از این آپدیت اگر ویدئویی بیش از ۱۵ ثانیه در استوری اینستاگرام خود بارگذاری می‌کردید، به طور خودکار به چندین استوری تقسیم می‌شد. حالا ویژگی جدید اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای را بدون اینکه به چندین رشته استوری دیگر تبدیل شوند، آپلود کنید.

علاوه بر این این پلتفرم اجتماعی در حال آزمایش یک رابط استوری کردن پست است که به کاربران امکان افزودن حساب‌های دیگر و یا اضافه کردن مکان را به سادگی می‌دهد. تغییرات مورد اشاره فعلا برای برخی از کاربران فعال شده است و مشخص نیست که چه زمانی در دسترس همگانی قرار خواهند گرفت.

مسلما هنگامی که این ویژگی رسما معرفی شود، تغییر بزرگی در نحوه ارسال استوری ویدئویی در اینستاگرام محسوب می‌شود. به هر حال امیدواریم اینستاگرام برای رقابت بهتر با تیک تاک و اسنپ چت روز به روز پیشرفت کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو + 11 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!