انتشار دستور العمل نظارتی عرضه‌ی توکن در مالزی

توریست مالزی – به دنبال هشدار SEC ایالات متحده در مقابل عرضه‌ی اولیه‌ی تبادلی (IEO)، تنظیم کننده‌ی مالزی یک دستور العمل مقرراتی برای عرضه‌ی توکن در این کشور منتشر...
توریست مالزی – به دنبال هشدار SEC ایالات متحده در مقابل عرضه‌ی اولیه‌ی تبادلی (IEO)، تنظیم کننده‌ی مالزی یک دستور العمل مقرراتی برای عرضه‌ی توکن در این کشور منتشر گردیده است.

به گزارش بازارنیوز: به دنبال هشدار SEC ایالات متحده در مقابل عرضه ی اولیه ی تبادلی (IEO)، تنظیم کننده ی مالزی یک دستور العمل مقرراتی برای عرضه ی توکن در این کشور منتشر گردیده است. گزارشی از کمیسیون اوراق بهادار مالزی(SC) روشن کرد که توکن های دیجیتال تنها برای کالاها و خدمات و با دستورالعمل های دقیق می تواند مورد استفاده قرار بگیرند. این دستورالعمل در اواخر سال ۲۰۲۰ عملی می شود.

صدور توکن های دیجیتال در این کشور بدون مجوز SC غیرقانونی است. خود بسترها مسئولیت آزمایش صادرکنندگان و تایید ویژگی های توکن را به عهده دارند.

حداقل سرمایه پرداخت شده ۵ میلیون رینگیت مالزی معادل با ۱۲۲۷۰۰۰ دلار اعلام شده است. اپراتورهایی که به دنبال تجارت با دارایی های دیجیتال هستند باید به عنوان اپراتورهای بستر تبادل دارایی دیجیتال ثبت شوند که بیشتر به عنوانصرافی های رمز ارز شناخته می شوند.

صادرکنندگان حداقل باید دارای یک سرمایه ۵۰۰ هزار رینگتی معادل با ۱۲۲۷۰۰ دلار باشند. سرمایه گذاران خرده فروش در هر صدوری باید سقف دوهزار رینگت را رعایت کنند به طوری که در طول یک دوره ی ۱۲ ماهه نباید بیش از بیست هزار رینگت صدور داشته باشند. البته سرمایه گذاران پیشرفته که دارای سرمایه بالایی در بازار هستند با محدودیتی در میزان سرمایه گذاری روبرو نیستند. در گزارش SC آمده است که هر شغلی باید ارزش خود را مانند برطرف کردن نیازهای بازار و تسهیل فرآیند و سرویس ها به مالزی نشان دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده − 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!