«اهدای خون» میان ادیانی مسلمانان، مسیحیان و یهودیان سنگاپور

توریست مالزی – در رویدادی که در کلیسای قلب خدا در سنگاپور برگزار شد، حدود ۲۰۰ اهداکننده خون از ادیان مختلف اسلام، مسیحیت و یهودیت شرکت داشته و در...
توریست مالزی – در رویدادی که در کلیسای قلب خدا در سنگاپور برگزار شد، حدود ۲۰۰ اهداکننده خون از ادیان مختلف اسلام، مسیحیت و یهودیت شرکت داشته و در این عمل خیریه شرکت کردند.

به نقل از straitstimes، کلیسای قلب خدا، مسجد خالد و معبد جیلانگ یونایتد با همکاری انجمن نانیانگ لوسیه در سنگاپور در برگزاری این رویداد همکاری داشتند. کشیش گرت لی از کلیسای قلب خدا گفت: این نخستین باری است که این سازمان ها با هم متحد می شوند تا به اهدای خود کمک کنند. ما می خواستیم پیروان ادیان مختلف را گردهم جمع کنیم تا آن ها دریابند که چه مشترکاتی با هم دارند.

گرت افزود: مهم نیست که چه نژاد ، چه مذهب و چه سن و سالی داشته باشیم. رنگ خون همه ما قرمز است. در این رویداد که در کلیسای قلب خدا در یونس سنگاپور برگزار شد ، حدود ۲۰۰ اهداکننده از ادیان مختلف و ساکنین محلی خون اهدا کردند.

دنی لیو از انجمن نانیانگ لوسیه گفت: این اقدام خیریه فرصت مناصبی است تا به جوانان سنگاپوری نشان دهیم انجمن ها چه قابلیت هایی می توانند داشته باشند و چگونه در سال های نخستین ایجاد سنگاپور نقش ایفا می کنند. ما باید بدانیم که از کجا آمده ایم و قدردان آن باشیم و به هم احترام بگذارید. یک ضرب المثل معروف چینی داریم که می گوید: وقتی آب می نوشید به منبع آن فکر کنید.

این سومین سال متوالی است که سه سازمان مذهبی اقدام به اهدای خون مشترک می کنند. ابتکار امسال توسط چهار حلقه بین مذهبی و اعتقادی شکل گرفته بود.

حاجی علاء الدین محمد ، رئیس مسجد خالد ، گفت: این یک ژست بسیار نجیب است که خون اهدا کنید تا به دیگران در ساعت نیاز کمک کنید.

ادوین تانگ ، وزیر ارشد بهداشت سنگاپور اظهار داشت: در حالی که تعداد اهداکنندگان طی سالهای متمادی درحال افزایش بوده است ، اما هنوز نیاز به اهداکنندگان خون بیشتر برای طولانی مدت است.

براساس ارقام صلیب سرخ سنگاپور در سال گذشته ، فقط حدود ۷۳،۵۰۰ اهدا کننده یعنی ۱.۸ درصد از ساکنان سنگاپور سالانه خون اهدا می کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 + 16 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!