اولین سیستم عوارض آزاد مالزی در اوایل سال آینده راه اندازی می شود + فیلم

توریست مالزی – یکی از مشکلات ترافیک، توقف و سرعت کم در مکان های عوارض جاده ای است. مالزی اولین سیستم عوارض آزاد Multi-Lane Free چند خطی خود را...
توریست مالزی – یکی از مشکلات ترافیک، توقف و سرعت کم در مکان های عوارض جاده ای است. مالزی اولین سیستم عوارض آزاد Multi-Lane Free چند خطی خود را در بزرگراه های محلی در اوایل سال ۲۰۲۲ راه اندازی می کند!

به گزارش کی ال فودی، یک شرکت راه و فناوری، با همکاری شرکت بین المللی FETC تایوان، اولین سیستم عوارضی چند خطی (MLFF) مالزی Proof of Concept (POC) را در بزرگراه های مالزی در سال آینده راه اندازی خواهد کرد.

اولین سیستم در بزرگراه Besraya KM5.5 (به سمت شمال) نصب می شود و برای جمع آوری داده های سه ماهه از اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. داده ها و نقشه راه برای تردد روان برای توسعه نهایی در بزرگراه های مالزی،برای دولت بسیار مهم است.

به طور خلاصه، سیستم عوارض از یک دروازه استفاده می کند که به خودروها اجازه می دهد بدون کاهش سرعت و توقف از کنار آن عبور کنند. دستیابی به وضعیت بزرگراه بدون ازدحام از طریق زیرساخت های ترافیکی بهتر، یک فرآیند حیاتی است. مشابه این سیستم در حال حاضر به طور گسترده در سایر کشورهای آسیایی مانند ETC ژاپن و ERP سنگاپور استفاده می شود.

این دروازه ها به طور معمول در بزرگراه ها نصب می شوند و مجهز به سخت افزار تشخیص پلاک اتوماتیک و تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) هستند که به صورت الکترونیکی هنگام عبور خودرو عوارض دریافت می کند. به طور طبیعی، این امر نیاز به غرفه های عوارضی را که منبع اصلی ترافیک است، برطرف می کند.

باید امیدوار بود که پس از معرفی سیستم عوارض آزاد چند خطی در سراسر بزرگراه های اصلی، ترافیک بسیار روان تر شود.



 

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!