اکنون رویدادهای اجتماعی، از جمله عروسی و اجتماعات، مجاز است

توریست مالزی – اکنون در مناطقی که تحت دستور کنترل حرکت مشروط (CMCO) و دستور کنترل حرکت بهبودی (RMCO) قرار دارند، می توان رویدادهای اجتماعی مانند عروسی را برگزار...
توریست مالزی – اکنون در مناطقی که تحت دستور کنترل حرکت مشروط (CMCO) و دستور کنترل حرکت بهبودی (RMCO) قرار دارند، می توان رویدادهای اجتماعی مانند عروسی را برگزار کرد.

به گزارش نیواستریت تایمز، وزیر دفاع داتوک سری اسماعیل صبری گفت: دولت اکنون اجازه انواع رویدادهای اجتماعی، از جمله رویدادهای رسمی و غیر رسمی، که توسط دولت یا بخش خصوصی برگزار می شود را می دهد.

وی گفت: رویدادهای اجتماعی شامل ازدواج، مراسم نامزدی، عید قربان، مراسم دعا و سلامت، جشن تولد، گردهمایی خانوادگی و دید و بازدید،و سایر موارد است. پذیرایی ازدواج در فضای باز نیز مجاز است، اما تأکید کرد که مردم باید مراحل عملیاتی استاندارد (SOP) از جمله فاصله فیزیکی را دنبال کنند.

اسماعیل صبری همچنین گفت: اماکن در مناطق CMCO براساس ظرفیت خود می توانند ۵۰ درصد مراجعه کننده داشته باشند، در حالی که اماکن در مناطق RMCO می توانند تعداد مراجعه کنندگان را بر اساس اندازه محوطه داشته باشند.

وی افزود دولت همچنین از ۵ مارچ اجازه بازگشایی جلسات، کنفرانس ها و نمایشگاه ها (MICE) را داده است. همچنین سمینارها، جلسات حضوری، کنفرانس ها، کارگاه ها آموزشی، دوره ها و نمایشگاه های تجاری نیز مجوز بازکشایی یافتند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت − هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!