بازارهای Deepavali در هشت منطقه از کوالالامپور برپا میشوند

انجمن بازرگانان و سازمانهای غیر دولتی (NGO) شهر کوالالامپور از تاریخ 10 اکتبر تا 9 نوامبراقدام به برپایی بازارچه های Deepavali می کند.
انجمن بازرگانان و سازمانهای غیر دولتی شهر کوالالامپور از تاریخ ۱۰ اکتبر تا ۹ نوامبر اقدام به برگزاری بازارهای Deepavali خواهد کرد.

شورای شهر کوالالامپور (DBKL) هشت منطقه را برای برپایی این بازارها در نظر گرفته است که توسط اشخاص علاقه مند از جمله انجمن بازرگانان هندی خرده فروش در کوالالامپور و پتالینگ جایا اداره خواهند شد.

ابراهیم یوسف, مدیرعامل دپارتمان بازرگانان خرده فروش و صدور مجوز گفت: ” امسال مراسم قرعه کشی برگزار نخواهد شد و واگذاری غرفه ها به عهده انجمن تجار و سازمانهای غیر دولتی می باشد. ما امیدواریم این انجمن از امتیاز اداره غرفه ها که در اختیارشان قرار گرفته سوء استفاده ننماید و همچنین غرفه ها را به نامزدهای واجد شرایط تخصیص دهند”.

او افزود : “در صورت دریافت هر گونه شکایت در رابطه با سوء مدیریت این انجمن, اقدامات شدیدی در این زمینه به عمل خواهد آمد”.

بازارهای دیپاولی امسال در خیابان های تانکو عبدالرحمان، خیابان مسجد هند، خیابان چان اه تونگ و تامان سنتوزا (در خیابان کلنگ لاما) برپا خواهند شد و در مجموع شامل حدود ۵۰۰ غرفه می باشد.

صاحبان فروشگاه ها در مناطق Brickfields, لبوه امپنگ، خیابان ایپوه و ستنول میتوانند با پرداخت هزینه به انجام تبلیغات در مقابل مغازه های خود بپردازند.

سال گذشته برای اولین بار, بازار دیپاولی منطقه Brickfields در خیابان تون سامباتان به محل جدید آن در تامان سنتوزا منتقل شد.

داتوک لوگا بالا موهان، معاون وزیر ایالت های فدرال گفت: ” از این پس هیچ بازار دیپاولی در Brickfields برپا نخواهد شد زیرا این بازارها بر ترافیک و همچنین کسب و کار مغازه داران  این منطقه تاثیر می گذارند و این امر منصفانه نمی باشد”.

 

منبع : روزنامه استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!