بازگشایی سینما و صنعت سرگرمی برای اشخاصی که واکسیناسیون کامل شده اند

توریست مالزی – از ۹ سپتامبر، صنعت سرگرمی برای اشخاصی که واکسیناسیون کامل شده اند و در ایالت های مرحله اول تحت برنامه ملی بازیابی (NRP) زندگی می کنند...
توریست مالزی – از ۹ سپتامبر، صنعت سرگرمی برای اشخاصی که واکسیناسیون کامل شده اند و در ایالت های مرحله اول تحت برنامه ملی بازیابی (NRP) زندگی می کنند بازگشایی می شود.

به گزارش استار، نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یاکوب گفت: برای کسانی که کاملاً واکسینه شده اند، می توانند در ۵۰٪ فعالیت های سرگرمی، مانند فعالیت های داخل سالنی ساختمان، برنامه های داخل هتل و تماشای فیلم در سینماها حضور داشته باشند. سایر فعالیت های سرگرمی، مانند پخش های ضبط شده و استودیویی با ۳۰٪ ظرفیت مخاطب واکسینه شده مجاز است.

– فیلمبرداری در داخل و خارج از استودیو برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند، و همچنین اجرای زنده شامل موزیک و تئاتر در حضور مخاطبان کاملاً واکسینه شده با ظرفیت تماشاگر ۳۰ درصد مجاز خواهد بود.

– نمایشگاه های هنری، موزه ها و گالری های هنری برای افرادی که کاملاً واکسینه شده اند با قرار قبلی مجاز است و ظرفیت آن ۳۰ درصد است.

به گفته اسماعیل صبری، آرامش در SOP ها برای بخش سرگرمی به نفع بیش از یک میلیون مالزیایی، از جمله هنرمندان و کارگران این صنعت است. این آرامش به سود بیش از ۱۹۰۰۰ شرکت در بخش خلاق است. این تصمیم پس از آن گرفته شد که چندین ایالت به مصونیت گله ای دست یافته اند، و ۸۰ درصد از جمعیت بالغ آن کاملاً واکسینه شده اند.

تخمین زده می شود که اپراتورهای سینما پس از تعطیلی سینماها از مارچ ۲۰۲۰ ، بیش از ۶۰۰ میلیون رینگت متحمل ضرر شده اند و بیش از ۲۰۰۰۰ کارگر این صنعت را تحت تأثیر قرار داده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + 11 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!