بازگشایی کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزشی تا ماه اکتبر/دستورالعمل ورود دانشجویان خارجی

توریست مالزی – نوریانی احمد، وزیر آموزش عالی اعلام کرد موسسات آموزش عالی مجاز به فعالیت کامل از اکتبر سال جاری خواهند بود. به گزارش FMT، وی گفت که...
توریست مالزی – نوریانی احمد، وزیر آموزش عالی اعلام کرد موسسات آموزش عالی مجاز به فعالیت کامل از اکتبر سال جاری خواهند بود.

به گزارش FMT، وی گفت که بیشتر دانشجویان و دانشگاه ها مجاز خواهند بود از ماه جاری به بعد به کلاس های خود بازگردند. دانشجویان خارجی در همه دانشکده ها و دانشگاه ها مجاز به بازگشت به دانشگاه خواهند بود، در حالی که ۳۰٪ از دانشجویان محلی در موسسات خصوصی نیز مجاز به بازگشت هستند.

نوریانی اظهار داشت: همچنین دانشجویان دانشگاه های دولتی در دوره هایی که نیاز به آموزش بالینی، عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی یا تجهیزات ویژه و همچنین افرادی که برای امتحانات حرفه ای شرکت می کنند، مجاز به بازگشت به دانشگاه های خود خواهند بود. به همین ترتیب، دانشجویان دانشگاه های دولتی بدون دسترسی به اینترنت خوب یا محیط مناسب ممکن است به دانشگاه بازگردند. به موسسات اجازه انعطاف پذیری برای تعیین الگوی یادگیری مورد استفاده، از جمله گزینه ادامه دروس آنلاین داده می شود. فعالیت دانشجویی مجاز خواهد بود هرچند که بسته به اندازه مکان و مسافت اجتماعی ، ۲۵۰ نفر محدودیت داشته باشند.

وزیر آموزش عالی گفت” دانشجویان خارجی که در پی ورود به مالزی هستند، باید در بخش “خدمات جهانی تحصیل در مالزی” (Education Malaysia Global Services) ثبت نام کنند تا تاییدیه دپارتمان مهاجرت را دریافت نمایند. آنان همچنین در هنگام ورود، مورد معاینه های مربوط به کووید۱۹ قرار می‌گیرند و باید به مدت ۱۴ روز در خوابگاه‌های دانشگاه‌های خود قرنطینه شوند. این وزارتخانه همچین به مسائلی که دانشجویان ممکن است در مورد پرواز و اسکان با آنها روبرو شوند، توجه خواهد کرد و دانشجویان برای کمک های بیشتر با اداره امور دانشجویی دانشگاه های مربوطه خود تماس بگیرند.

نورایی از موسسات آموزشی و دانش آموزان خواست تا در ماه اکتبر برای بازگشایی کامل آماده شوند وی گفت: برای تهیه مقدمات مناسب باید سه ماه کافی باشد. SOP و دستورالعمل ها بسته به دستورالعمل های مقامات، هر از گاهی به روز می شوند.




پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!