باغ گرمسیری اسپایس Tropical Spice Garden

توریست مالزی – اگر در این بهشت کوچک پای بگذارید، مناظر، رایحه ها و صداهای طبیعت بلافاصله شما را مجذوب خود می کند و تمام آثار شلوغی های زندگی...
توریست مالزی – اگر در این بهشت کوچک پای بگذارید، مناظر، رایحه ها و صداهای طبیعت بلافاصله شما را مجذوب خود می کند و تمام آثار شلوغی های زندگی شهری را از ذهن شما پاک خواهد کرد.
این باغ به طور فوق العاده ای آرام و مکان مناسبی برای غرق شدن در شگفتی های طبیعت مادر است؛ این باغ مخفی و واقعی جای بی نظیری است. این جهان کوچک اکوسیستم های مختلف با مساحتی بیش از ۳.۲ هکتار زیستگاه بیش از ۵۰۰ گونه گیاه متعلق به مالزی و سایر مناطق است.
تنها باغ ادویه های گرمسیری جنوب شرقی آسیا مکان خوبی برای گذراندن بعد از ظهر با بچه های خود است – مجموعه دارای سه مسیر باغ است که شما را در طی ۲۰-۴۵ دقیقه سفر در گذرگاه ، آبشارها و سازه های ساخته شده از مواد آلی بازیافت شده می رساند.
بعد از پیاده روی در باغ ، حتی می توانید از کافه فضای باز که مشرف به تنگه های مالاکا است بازدید کنید و فرصتی برای نشستن و استراحت برای تحسین محیط فوق العاده خواهید داشت. قبل از عزیمت ، می توانید از فروشگاه هدایا، هدایای ساخته شده در مالزی، ادویه درمانی دیدن کرده و انواع ادویه جات را خریداری نمایید.
این باغ در تلوک باهانگ واقع شده است. از جورج تاون تابلویی را دنبال کنید که باتو فرینگی را نشان می دهد. حدود ۲۰ دقیقه راه است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت + 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!