برتری مالزی در لیگ قهرمانان با حضور فغانی / احتمال لغو بازی کامبوج-ایران

توریست مالزی – تیم فوتبال جوهور دارالتعظیم مالزی با شکست سوون سامسونگ بلووینگز به اولین برد خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسید. هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ...
توریست مالزی – تیم فوتبال جوهور دارالتعظیم مالزی با شکست سوون سامسونگ بلووینگز به اولین برد خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسید.

هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با انجام یک دیدار آغاز شد. در این هفته که اکثر مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، تیم جوهور دارالتعظیم مالزی در خانه خود و با حضور تماشاگرانش موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد سوون سامسونگ بلووینگر کره جنوبی بگذرد و سه امتیازی شود.

گونزالو کابررا در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی و مائوریتسیو در دقیقه ۷۳ برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند و تری آنتونیس در دقیقه ۵۱ برای تیم میهمان موفق به گلزنی شد. قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود و ابوالفضلی و منصوری هم او را در امر قضاوت کمک می‌کردند.

با این نتیجه نماینده مالزی از ۲ بازی سه امتیازی شد و تیم کره‌ای نیز دومین باخت خود را در دومین پیکار تجربه کرد. در این گروه ویسل‌کوبه ژاپن هر ۲ بازی خود را برده است و گوانگژوی چین هنوز بازی را انجام نداده است.

همچنین فدراسیون فوتبال مالزی خواستار به تعویق افتادن بازی اش با امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

فدراسیون فوتبال مالزی با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا و فیفا خواستار به تعویق افتادن دیدارش با امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. این بازی قرار است همزمان با مسابقه ایران و هنگ کنگ در تاریخ ۷ فروردین به میزبانی امارات برگزار شود.

AFC اعلام کرده بود که با همکاری فیفا در این هفته درباره برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه مارس به خاطر شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری می کند.

دلیل احتمال لغو بازی کامبوج-ایران از زبان رسانه کامبوجی
سایت «sabay» کامبوج خبر داد تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد نمی تواند برای بازی با کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر ویروس وارد این کشور شوند.

در ایران این روزها ویروس کرونا به شدت منتشر شده و تمام پروازهای این کشور به کامبوج تعلیق شده است. شدت شیوع ویروس کرونا در این کشور باعث تعطیلی لیگ فوتبال هم شد. این دیدار قرار است در تاریخ ۳۱ مارس(۱۲ فروردین) در کامبوج برگزار شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!