برج درحال سقوط در KL باعث ایجاد وحشت شد

توریست مالزی – یک پیام واتس اپ که نشان می دهد یک برج در حال ساخت نزدیک پاویلیون در حال سقوط است باعث وحشت اهالی شده است. به گزارش...
توریست مالزی – یک پیام واتس اپ که نشان می دهد یک برج در حال ساخت نزدیک پاویلیون در حال سقوط است باعث وحشت اهالی شده است.

به گزارش نیو استریت تایمز، بسیاری از مردم شهر ، به ویژه آنهایی که در منطقه مثلث طلایی شهر زندگی یا کار می کنند، دچار وحشت شده اند.

با این حال ، ساختمان مورد نظر – که در حال ساخت و نیمه کاره است – به گونه ای طراحی شده که یک ساختمان کج به نظر آید و فقط از زوایای خاصی به نظر می رسد که در حال سقوط است.

این برج یکی از سه آسمان خراشی است که در Jalan Conlay قرار دارد، و شامل هتل پنج ستاره لوکس Kempinski ، فروشگاه ها و بلندترین برجهای مسکونی دوقلو در جهان است. برج B – که سوئیت لوکس است، ویژگی های یک طراحی منحنی منحصر به فرد را دارد که به نظر می رسد کج شده و در حال سقوط است.

در پیام WhatsApp که شامل عکسی از ساختمان بود ، این برج به عنوان ‘فاجعه ای که در حال وقوع است خوانده شده. اما پیمانکار به مردم اطمینان داد که هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد. ساخت و ساز کامل نیست به همین دلیل است که به نظر می رسد در حال سقوط. است .

KSK Land امروز بیانیه ای صادر کرد تا روشن شود که طراحی منحصر به فرد توسعه توسط RSP Architects KL – به رهبری هود باکار – بی نظیر است. در این بیانیه آمده: جنبه های ایمنی پروژه از اهمیت زیادی برخوردار هستند، و ساختمان به طور منظم تحت بازرسی قرار می گیرند و کلیه مراحل ایمنی رعایت شده است.

در همین حال ، مدیر کل آتش نشانی و امداد و نجات گفت که تاکنون گزارشی از سقوط ساختمان گزارش نشده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده − چهارده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!