بهترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰

توریست مالزی – هر ساله بهترین فرودگاه‌های جهان توسط اسکای‌ترکس معرفی می‌شوند و برای سال ۲۰۲۰ فرودگاه چانگی سنگاپور برای دومین بار به عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شد....
توریست مالزی – هر ساله بهترین فرودگاه‌های جهان توسط اسکای‌ترکس معرفی می‌شوند و برای سال ۲۰۲۰ فرودگاه چانگی سنگاپور برای دومین بار به عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شد.

فرودگاه چانگی سنگاپور


طبق بررسی اسکای‌ترکس که معتبرترین بررسی‌ها را در زمینه هوانوردی در جهان ارائه می‌دهد، فرودگاه چانگی برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین فرودگاه جهان شناخته شد. سنگاپور با وجود وسعت کم دارای بهترین خدمات هوایی در جهان است و مانند پلی بین آسیا، استرالیا و آمریکا عمل می‌کند. این فرودگاه در هفته میزبان پنج هزار پرواز است و به مسافران مسیرهای طولانی بهترین خدمات را در فضایی آرامش بخش ارائه می‌دهد.

چانگی از تمیزترین فرودگاه‌های جهان است. از طرفی در آن می‌توان رستوران‌های فراوانی را با غذاهای متنوع از ملل مختلف با کیفیت مناسب یافت. از نظر زیبایی، کم‌نظیر است و مسافران با ورود به آن احساس می‌کنند وارد باغ‌های استوایی شده‌اند. فرودگاه چانگی بزرگ‌ترین آبشار مسقف جهان را دارد. آبشاری که درختان استوایی آن را دربر گرفته‌اند.

این فرودگاه که یکی از مهمترین مراکز ترانزیت مسافر به کشورهای مختلف است و شرایط مناسبی را برای مسافران ترانزیتی که مجبور هستند ساعت‌های زیادی را در فرودگاه سپری کنند، ایجاد کرده است. کاناپه‌های راحت و صندلی‌هایی به شکل تخت خواب کمک می‌کنند مسافران در فرودگاه بدون رزرو هتل استراحت کنند. در این فرودگاه حتی باشگاه ورزشی، استخر و حمام هم برای مسافران در نظر گرفته شده است. فرودگاه چانگی پایگاه اصلی سنگاپورایر است که در سی سال گذشته همیشه در میان بهترین خطوط هوایی جهان قرار داشته است.

فرودگاه ‌هاندا


این فرودگاه در مقام دوم قرار دارد.‌ هاندا یکی از دروازه‌های ورود گردشگران خارجی به ژاپن است، جایی که ژاپنی‌ها سعی می‌کنند نظم و وسواس روی تمیزی را به رخ ملل دیگر بکشند. این فرودگاه سالانه میزبان بیش از ۷۰ میلیون مسافر است. فرودگاه‌ هاندا در سال ۱۹۳۱ راه‌اندازی شد و یکی از دو فرودگاه اصلی شهر توکیو محسوب می‌شود. غذاهای ژاپنی در این فرودگاه با کیفیت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

فرودگاه حمد


قطری‌ها در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در صنعت هوانوردی داشته‌اند و قطرایر در سال‌های اخیر بهترین کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. به همین دلیل این خط هوایی قطری در سال‌های گذشته همیشه جزو بهترین خطوط هوایی جهان بوده است.

فرودگاه حمد هم پایگاه اصلی قطرایر است، جایی که قطری‌ها سعی دارند تا در رقابت با اماراتی‌ها و خطوط هوایی قوی آن پیشتاز باشند. طبق بررسی‌های موسسات مختلف فعلا در دو سال گذشته دو کشور کوچک خلیج فارس توانسته‌اند موفق باشند، اما در این میان قطری‌ها در رده بندی‌ها موفق‌تر عمل کرده‌اند.

فرودگاه حمد در دوحه پایتخت قطر قرار دارد. این فرودگاه توانسته است مقام سوم که سال گذشته در اختیار فرودگاه بین المللی اینچان (اینچئون) در کره جنوبی بود را، از دست رقیب کره‌ای خود درآورد. این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ تبدیل به مرکز اصلی پرواز‌های شرکت قطر ایر شد. ظرفیت نهایی فرودگاه حمد ۵۰ میلیون مسافر در سال است.

فرود‌گاه بین المللی اینچان


نظم، تمیزی و فضای شرقی جذاب سبب شده است که تا خطوط هوایی شرق آسیا و فرودگاه‌های این کشورها برای توریست‌ها جذاب باشند. این جذابیت سبب شده خطوط هوایی و فرودگاه‌های شرقی در ۱۰ سال اخیر در رده بندی‌ها پیشتاز باشند.

البته در چند سال اخیر خطوط هوایی کشورهای حاشیه خلیج فارس توانسته‌اند کمی این بازی را تغییر دهند. در سال گذشته فرودگاه بین المللی اینچان (اینچئون) در کره جنوبی در مکان سوم این رده‌بندی بود، که حالا در برابر فرودگاه حمد قطر یک پله سقوط کرده است. این فرودگاه در زمینه ترانزیت در سال ۲۰۲۰ بهترین فرودگاه جهان نام گرفته است. پس اگر سفری طولانی را در پیش دارید و با ترانزیت طولانی روبه‌رو می‌شوید این فرودگاه را انتخاب کنید.

این فرودگاه در ۴۸ کیلومتری غرب سئول پایتخت کره جنوبی قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی اینچان ۹ باند فرود دارد و با وجود ترافیک سنگین با بهترین شکل ممکن، ترافیک هوایی را مدیریت می‌کند. مانند فرودگاه‌های برتر شرق آسیا در این فرودگاه هم با سرویس‌های بهداشتی تمیز، مراکز خرید جذاب، رستوران‌های متنوع و محیط‌های سرگرم کننده جالب طرف خواهید بود.

پس از این فرودگاه بر اساس دسته‌بندی اسکای ترکس، باید از فرودگاه مونیخ، فرودگاه هنگ کنگ، فرودگاه ناریتا در توکیو، فرودگاه بین‌المللی چوبو سنترایر ناگویا، فرودگاه شیفول در آمستردام و فرودگاه کانسای ژاپن نام برد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!