به زودی استوری های عمودی به اینستاگرام خواهند آمد

توریست مالزی – بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، به زودی استوری های عمودی به اینستاگرام خواهند آمد. Vertical Stories نام قابلیت جدیدی است که به زودی به Instagram اضافه می‌شود....
توریست مالزی – بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، به زودی استوری های عمودی به اینستاگرام خواهند آمد. Vertical Stories نام قابلیت جدیدی است که به زودی به Instagram اضافه می‌شود.

به گزارش گجت نیوز، اینستاگرام درحال اضافه کردن قابلیتی است که به واسطه آن استوری‌های عمودی به اینستاگرام اضافه خواهند شد. به احتمال زیاد قابلیت جدید اینستاگرام شبیه به سرویس تیک‌تاک خواهد بود. تصمیم جدید اینستاگرام برای عمودی نشان دادن استوری ها منطقی به نظر می‌رسد زیرا در حال حاضر بیشتر افراد به شکل عمودی در صفحه پیمایش می‌کنند و تیک‌تاک از ابتدا متوجه این قضیه شده بود.

این ویژگی برای اولین بار توسط توسعه دهنده‌ای به نام الساندرو پالوزی در قابلیتی به نام Vertical Stories در کد منبع اینستاگرام کشف شد. البته از آنجایی که این ویژگی از طرف اینستاگرام فعال نشده نحوه عملکرد آن هنوز مشخص نشده است.

نماینده این شرکت در مصاحبه‌ای اظهار کرد؛ ما در حال کار بر روی این قابلیت هستیم؛ اما ویژگی‌های مذکور در مرحله اولیه قرار دارند و به همین علت این قابلیت هنوز به طور کامل در دسترس کاربران قرار نگرفته است. با این وجود هنوز تاریخ عرضه این قابلیت مشخص نشده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!