بچه ها را به مکان های شلوغ نیاورید تا از آنها در برابر کووید-۱۹ محافظت شود

توریست مالزی – نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یعقوب به این فراخوان پیوسته است تا به والدین توصیه کند با وجود آخرین حرکت کشور به مرحله بومی کووید-۱۹،...
توریست مالزی – نخست وزیر داتوک سری اسماعیل صبری یعقوب به این فراخوان پیوسته است تا به والدین توصیه کند با وجود آخرین حرکت کشور به مرحله بومی کووید-۱۹، فرزندان خود را به مکان های شلوغ نیاورند.

به گزارش نیواستریت تایمز، به گفته وی، این کار برای محافظت از کودکان در برابر قرار گرفتن در معرض کووید-۱۹ است. وی گفت: سعی کنید از آوردن فرزندان خود به مکان های شلوغ خودداری کنید. این محافظت از ایمنی فرزندانمان است. شما مسوول ایمنی و سلامتی خود و عزیزانتان هستید.

وی گفت: اگرچه فاصله گذاری فیزیکی یک متری دیگر اجباری نیست (پس از تبدیل کشور به بومی)، اما برای همه ما مهم است که به خودتنظیمی ادامه دهیم. این برای محافظت از قرار گرفتن در معرض (کووید-۱۹) است. طبق قانون پیشگیری و کنترل بیماری‌های عفونی ۱۹۸۸، ما همچنان باید ماسک صورت بزنیم.

داتوک دکتر نورعظمی غزالی معاون وزیر بهداشت نیز گفت: اگرچه کشور وارد مرحله گذار به مرحله آندمیک شده است، اما توصیه نمی شود کودکان به خصوص آنهایی که واکسینه نشده اند به مکان های شلوغ بروند.

«در اولین روز ماه رمضان بسیاری از مردم با همراه داشتن فرزندان خود به‌ویژه خردسالان از بازارهای رمضان بازدید کردند.

وی گفت: «توصیه می‌شود کودکان را به چنین مکان‌هایی نیاورید، زیرا نمی‌خواهیم ماه رمضان را با حال و هوای غمگین یا بیمارستان‌ها برگزار کنیم».

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 + هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!