تا زمانی که موارد محلی کووید – ۱۹ به صفر نرسد، مرزها برای گردشگران خارجی باید بسته بماند

توریست مالزی – ضروری است که مالزی قبل از باز کردن مرزهای خود بر روی گردشگران خارجی، همچنان به کنترل مرزهای خود برای مهار و شکستن زنجیره کووید –...
توریست مالزی – ضروری است که مالزی قبل از باز کردن مرزهای خود بر روی گردشگران خارجی، همچنان به کنترل مرزهای خود برای مهار و شکستن زنجیره کووید – ۱۹ ادامه دهد.

به گزارش نیو استریت تایمز، دکتر نور هشام عبدالله، مدیر کل بهداشت گفت: پس از ظهور موارد جدید از Kurau و Sivagangga، این موارد بسیار مهم است. موضوعاتی که قبل از شروع باز کردن مرزها برای شهروندان استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، برونئی، ژاپن و کره مورد نیاز است مورد مطالعه قرار گیرد، شامل وضعیت فعلی کووید ۱۹ در هر کشور و تدوین رویه های عملیاتی استاندارد (SOP) برای ورود است.

وی گفت: ما هنوز آماده بازگشایی مرزهای خود نیستیم، اما گفتگوهای در مورد استاندارد سازی SOPs با این کشورها داشته ایم، با این وجود، اولویت ما کنترل مرزها و اطمینان از توقف انتقال محلی است. ما به زودی مرزهای خود را برای سنگاپور باز خواهیم کرد، انتظار می رود در تاریخ ۱۷ اگوست این کار انجام شود اما مسافران باید SOP ها را رعایت نمایند. این امر فقط برای جامعه تجارت است، نه برای عموم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج + 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!