تب بیت کوین در مالزی

توریست مالزی – علاقه شهروندان مالزیایی به بازار رمزارز پس از موافقت مشروط کمیسیون اوراق بهادار مالزی (SC) برای صدور پروانه فعالیت سه صرافی ارز دیجیتال در ماه گذشته،...
توریست مالزی – علاقه شهروندان مالزیایی به بازار رمزارز پس از موافقت مشروط کمیسیون اوراق بهادار مالزی (SC) برای صدور پروانه فعالیت سه صرافی ارز دیجیتال در ماه گذشته، افزایش‌یافته است. براساس گزارشی که توسط بانک مرکزی مالزی منتشر شده‌است این صرافی‎ها به مدت نه ماه تحت نظارت کامل SC مجاز به فعالیت خواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنابر این گزارش و به‎دنبال تایید فعالیت مشروط صرافی ‎های ارز دیجیتال Luno Malaysia، Tokenize Technology و Sinegy Technologys در این کشور در ژوئن ۲۰۱۹، سرمایه‎گذاری در رمزارز ها نزد سرمایه‎گذاران بومی و شهروندان عادی از اقبال بیشتری برخوردار شد.
در ادامه قانون‎گذار مالزی به سه صرافی مورد اشاره یک فرصت سه ماهه قبل از شروع عملیات را به‌منظور آماده‌سازی نیازمندی‌های مربوطه داده است. بنابر گزارش‌ها، پس از تایید، این صرافی ‌ها مجاز خواهند بود که تنها سه ارز دیجیتال از جمله بیتکوین (BTC)، اتر (EH)، و ریپل XRP را عرضه نمایند.

سرمایه گذاران مشتاق
دیوید لاو، یکی از مدیران ارشد صرافی لونو اظهار داشت به لطف چراغ سبز SC، در ماه گذشته تعداد درخواست های دریافت شده از طریق ایمیل از مشتریان آینده‎نگر و علاقمند در زمینه سرمایه‎گذاری در دارایی‎های دیجیتال از طریق پلتفرم این اکسچنج به دست آنها رسیده، سه برابر شده است. وی گفت:
ما درخواست‎های بسیاری از سرمایه‎گذاران داریم … قطعاً تعداد آنها افزایش یافته است، و سرمایه‎گذاران ما بیشتر سؤال می‎کنند چه موقع قادر به ثبت‎نام و واریز پول خواهند بود.
لاو همچنین اظهار داشت که لونو کاملاً از دستورالعمل SC پشتیبانی میکند تا بدین ترتیب مردم را نسبت به سرمایه‎گذاری در عرضه اولیه سکه ‎های غیرمجاز (ICO) یا خرید دارایی‎های دیجیتال از صرافی ‎های غیر مجاز آگاه سازد.
در همین راستا، جان سیدولی، مدیر فروش موسسه Sinegy Technologies اظهار داشته است که صرافی رمزارز آنها قصد دارد در نوبت اول بیش از ۱۰،۰۰۰ سرمایه‎گذار جدید را جذب کند. درصورت تصویب کامل فعالین از سوی SC، این تعداد ممکن است تا ژوئن سال ۲۰۲۰ به ۳۰،۰۰۰ سرمایه‎گذار برسد.
بنابر گزارش بانک مرکزی، قانونگذار مالی در مالزی، هفته گذشته از افزایش میزان شکایات مربوط به ICOها و صرافی ‎های غیرمجاز توسط عموم مردم خبر داده بود. گفتنی است SC تأکید کرد که مردم باید نسبت به سرمایه‌گذاری در ICOها احتیاط کنند زیرا تا نهایی شدن دستورالعمل‌ها، فعالیت هیچکدام از آنها مجاز نمی‌باشد.
وی افزود: گذشته از سه اپراتوری که به آنها پروانه فعالیت مشروط داده شده است، درحال حاضر هیچ بستر مبادله دیجیتال آنلاین دیگری مجاز به ارائه خدمات خود در مالزی نیست.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!