تسلیت نخست وزیر به خانواده دانشجویان کشته شده در تصادف

توریست مالزی – نخست وزیر داتوک یعقوب اسماعیل صبری به خانواده دانشجویانی که در حادثه دلخراش تصادف جان خود را از دست داده اند تسلیت گفت. به گزارش نیواستریت...
توریست مالزی – نخست وزیر داتوک یعقوب اسماعیل صبری به خانواده دانشجویانی که در حادثه دلخراش تصادف جان خود را از دست داده اند تسلیت گفت.

به گزارش نیواستریت تایمز، اجساد دو نفر از پنج دانشجوی دانشگاه Sultan Azlan Shah (USAS) که در یک تصادف در KM245.2 از بزرگراه شمال-جنوب در اوایل صبح دیروز کشته شدند، توسط اعضای خانواده آنها تحویل گرفته شده است.

داتوک وحید، رئیس پلیس پراک گفت: این دو قربانی از طریق شناسنامه هایی که روی اجساد آنها یافت شده بود، شناسایی شدند. سه دانشجوی دیگر نیز شناسایی شدند.

این پنج نفر،در یک ماشین، دیروز محوطه دانشگاه خود را در کوالا کانگسار برای صرف شام در ایپوه ترک کرده بودند. در مسیر بازگشت به کوالا کانگسار، خودروی آنها با دو کامیون در امتداد بزرگراهی که قبل از ساعت ۱ بامداد در حال انجام عملیات جاده‌ای بودند، برخورد کرد.

داتوک وحید گفت: هوندا که پشت یک تریلر قرار داشت، پس از باریک شدن به یک لاین به دلیل کار جاده ای، سرعت خود را کاهش داده است. اما راننده یک تریلر که پشت سر آنها بود، نتوانست به موقع ترمز کند و به هوندا برخورد کرد و آن را به تریلر جلویی کوبید. در این برخورد هوندا در آتش سوخت و هر پنج سرنشین آن جان باختند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 + 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!