تلاش برای پایین نگه داشتن موارد ابتلا به کووید – ۱۹

توریست مالزی – روند نزولی در وضعیت Covid-19 در مالزی برای سومین روز متوالی ادامه دارد، با ثبت ۳۵۴ مورد جدید در مقایسه با ۳۷۵ و ۴۸۹ در دو...
توریست مالزی – روند نزولی در وضعیت Covid-19 در مالزی برای سومین روز متوالی ادامه دارد، با ثبت ۳۵۴ مورد جدید در مقایسه با ۳۷۵ و ۴۸۹ در دو روز قبل.

به گزارش استار، مدیر کل سلامت دکتر نور هشام عبدالله گفت یکی از عوامل موثر در کاهش موارد، کنترل خوشه تمبوک در کداح است. کداح فقط ۱۰ مورد جدید یا ۲.۸۲٪ از کل موارد را گزارش کرد، و این به دلیل موفقیت در مدیریت شیوع عفونت در خوشه تمبوک است.’ در قرنطینه بود

این خوشه با مرکزیت زندان الور سه تار در حال حاضر بزرگترین و فعال ترین است و تاکنون ۱،۲۰۷ مورد ثبت شده است. این یک عامل اصلی در افزایش اوضاع کشور در موارد Covid-19 در هفته گذشته بوده است که در ۶ اکتبر با ثبت ۶۹۱ مورد در یک روز به اوج خود رسید. اما روز گذشته ، این خوشه تنها هفت مورد جدید را ثبت کرده است.

صباح ایالتی است که بیشترین تعداد کووید – ۱۹ را دارد، با ۲۷۴ مورد ، پس از آن سلانگور با ۲۴ مورد و سپس کداح و ساراواک است که هر کدام ۱۰ مورد دارند.

سایر ایالت ها و سرزمین های فدرالی که به دنبال آن می آیند کوالالامپور (هشت)، پنانگ (هشت)، جوهور (پنج)، ترنگگانو (پنج)، نگری سمبیلان (چهار)، پوتراجایا (دو)، پراک (یک) و لابوان (یک) است. سه خوشه جدید Covid-19 کشف شد – هر یک در صباح، پراک و ترنگانو.

دکتر نور هشام گفت که افزایش مداوم موارد در صباح به دلیل غربالگری سلامت وزارت بهداشت در هفت منطقه است. با تلاش های عمومی و وزارت بهداشت، وی تخمین زد که موج کووید – ۱۹ در صباح می تواند تا چهار هفته دیگر مهار شود. وی به مردم اطمینان داد که گسترش کووید – ۱۹ در جامعه می تواند مهار شود همانطور که ​​قبلاً در ساراواک و کداح مهار شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 + 16 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!