توقف خانه دوم مالزی (MM2H) به طور موقت

توریست مالزی – وزارت جهانگردی، فرهنگ و هنر مالزی، برنامه خانه دوم من در مالزی (MM2H) را تا زمان ارزیابی مجدد متوقف می کند. به گزارش اف ام تی...
توریست مالزی – وزارت جهانگردی، فرهنگ و هنر مالزی، برنامه خانه دوم من در مالزی (MM2H) را تا زمان ارزیابی مجدد متوقف می کند.

به گزارش اف ام تی نیوز، بر اساس بیانیه این وزارتخانه، این اقدام مطابق با تصمیم دولت مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع بیگانه به کشور به دلیل همه گیری کووید – ۱۹ گرفته شده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، مواردی که باید مورد مطالعه قرار گیرد عبارتند از: شرایط، انگیزه و مقایسه با برنامه های مشابه MM2H در سایر کشورها مانند شهروندی با سرمایه گذاری یا اقامت توسط سرمایه گذاری. در دوره توقف خانه دوم، Motac به عنوان مجری برنامه، قادر به پردازش درخواست های جدید نخواهد بود.

در این بیانیه آمده: ‘اگر خارجی هایی که هنوز علاقه مند به مشارکت در برنامه هستند، می توانند پس از فعال شدن مجدد برنامه، درخواست های خود را ارسال کنند، اما باید شرایط تعیین شده جدید را برآورده کنند. اتباع خارجی همچنین می توانند برای کسب اطلاعات در مورد اخذ مجوز جایگزین برای اقامت طولانی مدت به اداره مهاجرت مراجعه کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده − 6 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!