جاس استون از ایران اخراج شد، نیکی میناژ به عربستان می‌رود

توریست مالزی – جاس استون خواننده زن اهل بریتانیایی که در پایان تور دور دنیای خود راهی بازدید از ایران شده بود در فرودگاه کیش بازداشت و یک روز...
توریست مالزی – جاس استون خواننده زن اهل بریتانیایی که در پایان تور دور دنیای خود راهی بازدید از ایران شده بود در فرودگاه کیش بازداشت و یک روز بعد اخراج شد.
به گزارش یورونیوز، این خواننده و بازیگر ۳۲ ساله بریتانیایی در اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرده و در آن در حالیکه روسری سفیدی بر سر دارد به مخاطبانش توضیح می‌دهد که ناگزیر شده ایران را ترک کند.
خانم استون در یادداشت مفصلی که در کنار این ویدئو آمده آورده است که از قوانین ایران آگاه بوده و قصد اجرای برنامه در این کشور را نداشته است. وی همچنین نوشته خیال رفتن به زندان در ایران را هم ندارد و نمی‌خواهد سیاست کشورها را هم تغییر بدهد.
اما این خوانندهٔ برندهٔ جایزهٔ گرمی، همچنین از برخورد بسیار گرم مسئولان ایرانی تعریف کرده و نوشته است که آنها از لحظهٔ اول تا آخر پیوسته به خاطر آنچه ناگزیر به انجامش بودند «عذرخواهی» می‌کردند.
این خوانندهٔ موسیقی سول در حالی از ایران دیپورت می‌شود که نیکی میناژ، خوانندهٔ زن مشهور موسیقی رَپ اعلام کرد دعوت عربستان سعودی را برای اجرای برنامه در جشنوارهٔ موسیقی جده پذیرفته است.
خبری که کاربران شبکه‌های اجتماعی را بهت‌زده کرد. اجراهای صحنه‌ایِ نیکی میناژ، که عنوان ملکه رپ را یدک می‌کشد، با لباس‌های باز و بدن‌نما، و رقص‌های اروتیک همراه است.
ترانه‌های خانم میناژ نیز جسورانه تلقی می‌شوند و دعوت از وی برای رفتن به روی صحنه در کشوری که زادگاه اسلام است برای بسیاری سوال‌برانگیز شده است.
این خواننده ۳۶ ساله که در نیویورک بزرگ شده،‌ بناست روز ۱۸ ژوئیه در استادیوم ملک عبدالله جده، با لیام پاین و دی‌جی استیو آوکی به اجرای برنامه بپردازد.
شماری کاربران شبکه‌های اجتماعی «ملکه رپ» را به باد انتقاد گرفته و به دو رویی متهم کرده‌اند. یکی از آنها نوشته است: «چطور می‌توانی در جایی برنامه اجرا کنی که زنان هیچ به حساب می‌آیند و بری زندگی، تحصیل، و حرف زدن باید اجازه بگیرند! شرم بر تو!»
گرچه پیش از این خوانندگانی نظیر ماریا کری، و نلی نیز از سوی ریاض برای برنامه‌های متفاوتی دعوت شده‌اند اما آنها نیز پس از پذیرش این دعوت‌ها آماج انتقادها قرار گرفتند.
دولت عربستان پیش از این از برنامه‌های تازهٔ خود در حوزه سرگرمی برای «‌پرورش مردان و زنان جوان و حمایت از شرکت‌های سرگرمی‌ساز ملی» خبر داده بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!