خروج هواپیماهای ایرباس از سیستم حمل‌ونقل هوایی مالزی

توریست مالزی – مدیرعامل شرکت هواپیمایی مالزی به تصمیم خود برای جایگزینی ۲۱ هواپیمای ایرباس ۳۳۰ نزدیک می‌شود. به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس، مدیر اجرایی این...
توریست مالزی – مدیرعامل شرکت هواپیمایی مالزی به تصمیم خود برای جایگزینی ۲۱ هواپیمای ایرباس ۳۳۰ نزدیک می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس، مدیر اجرایی این شرکت اظهار کرد: خطوط هوایی مالزی (MAS) قصد دارد تصمیم خود برای جایگزینی ناوگان ۲۱ ایرباس ۳۳۰ با هواپیماهای نسل جدید کم مصرف‌تر در اواسط تا اواخر جولای اعلام کند.

مدیر اجرایی خطوط هوایی مالزی در حاشیه نشست سالانه انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) صنعت هواپیمایی در قطر گفت: ما به دنبال جایگزینی یک به یک در ناوگان ایرباس ۳۳۰ خود هستیم. وی از گفتن نام شرکت هواپیمایی برای جایگزینی با این ۱۵ فروند هواپیما خودداری کرد.

ایرباس ای ۳۵۰، ایرباس ای ۳۳۰neo و بوئینگ ۷۸۷ گزینه‌های فناوری جدیدی هستند که در این محدوده رقابت می‌کنند اما این مدیر از افشای اینکه کدام نوع در حال بررسی است، خودداری کرد. MAS A۳۵۰s را در ناوگان خود دارد و در سال ۲۰۱۷ یک سفارش موقت برای ۷۸۷ ارسال کرده بود اما این معامله به سرانجام نرسید. طرح نوسازی ناوگان که برای کمک به کاهش انتشار کربن طراحی شده است، در حالی انجام می‌شود که این شرکت هواپیمایی سال‌ها حتی قبل از همه‌گیری زیان‌آور بود اما از اکتبر جریان نقدی مثبتی را گزارش کرده است.

خمدیر اجرایی هوایی این کشور گفت: خطوط هوایی مالزی که بار بدهی خود را بیش از نصف به‌عنوان بخشی از تجدید ساختار توافق شده با طلبکاران در سال گذشته کاهش داد، امیدوار است در سال ۲۰۲۳ به سود خود بازگردد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!