دایرکت به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد

توریست مالزی – سرانجام اینستاگرام دایرکت را به نسخه‌ی وب اضافه کرد. به گزارش زومیت، کاربران اینستاگرام در روزهای گذشته شاهد تغییرات و اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به این شبکه‌ی...
توریست مالزی – سرانجام اینستاگرام دایرکت را به نسخه‌ی وب اضافه کرد.

به گزارش زومیت، کاربران اینستاگرام در روزهای گذشته شاهد تغییرات و اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار و محبوب بوده‌اند. اضافه‌شدن افکت‌های جدید به بخش بومرنگ یکی از مهم‌ترین تغییرات اینستاگرام پس از مدت‌ها بود؛ اما افزوده‌شدن قابلیت‌های جدید به همین‌جا ختم نمی‌شود و اینستاگرام به فکر کاربران نسخه‌ی وب نیز بوده و اعلام کرده است به‌زودی ارسال پیام خصوصی که در میان کاربران به دایرکت مشهور است، ازطریق مرورگر و نسخه‌ی وب نیز امکان‌پذیر خواهد شد. این قابلیت قطعا برای صفحات اینستاگرامی تجاری و اینفلوئنسرها خبر خوشحال‌کننده‌ای است؛ چراکه این دسته از کاربران می‌توانند به‌سادگی به کمک نسخه‌ی وب دایرکت‌هایشان را تنظیم کنند و به آن‌ها پاسخ دهند.

فیسبوک اعلام کرده است اضافه‌شدن دایرکت و ارسال پیام در نسخه‌ی وب اینستاگرام فعلا در مرحله‌ی آزمایشی است و برای تمام کاربران فعال نشده‌ است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، سال گذشته اعلام کرده بود دایرکت و استوری‌ها و گروه‌ها در اینستاگرام به‌سرعت در حال افزایش است. به‌گفته‌ی وی، فیسبوک قصد دارد اپلیکیشن‌های فیسبوک و واتساپ و اینستاگرام را با یکدیگر ادغام کند تا کاربران مجبور نباشند برای ارسال پیام بین اپلیکیشن‌ها در رفت‌و‌آمد باشند. درباره‌ی این ادغام توضیحی داده نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به اضافه‌شدن قابلیت ارسال پیام به اینستاگرام نسخه‌ی وب، باید منتظر تغییرات گسترده‌ای در اپلیکیشن‌های وابسته فیسبوک باشیم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!