دوران بانکداری سنتی به پایان خود نزدیک می شود؟

توریست مالزی – مؤسس و مدیر عامل بانک آنلاین «Chime» اعلام کرد که موفق به جذب بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه شده است که این رقم رکوردی باورنکردنی...
توریست مالزی – مؤسس و مدیر عامل بانک آنلاین «Chime» اعلام کرد که موفق به جذب بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه شده است که این رقم رکوردی باورنکردنی و خیره کننده برای یک بانک انلاین محسوب می شود.
به گزارش انتخاب،مؤسس و مدیر عامل این بانک؛ کریس بریت اعلام کرد بانک آنلاین chime ارزشی فراتر از ۱.۵ میلیارد دلار دارد و اوائل سال جاری قصد دارد در ایالات متحده و کانادا گسترش یابد.
وی تاکید کرد؛ “تزریق پول و سرمایه های جدید به Chime اجازه خواهد داد که این بانک بتواند خدمات مختلف دیگری مانند اعطای وام و اعتبار را توسعه دهد. افزون بر این، بانک مذکور قصد دارد تا تعداد ۱۲۰ نفری تیم خود را تا پایان سال جاری میلادی به ۲۰۰ نفر برساند.
کریس بریت، مدیر عامل شرکت Chime دربخشی دیگر از سخنانش به این موضوع اشاره کرد که “تقاضای بیشتر برای خدمات بانکی برای مشتریان منسب تر است. ما فکر می کنیم راه خوبی برای انجام این کار وجود دارد که در واقع با بهترین منافع اعضای ما هماهنگ شده است.”
بانک آنلاین Chime ارزش گذاری خود را سه برابر کرده است و این هفته رسما یک میلیارد دلار ارزش را کسب کرده است. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو روز سه شنبه اعلام کرد که ارزیابی های جدید خبر از سرمایه گذاری های ۱.۵ میلیارد دلاری می دهد.
بانک آنلاین مشتریان را قادر می سازد پول خود را روی پلت فرم خود ذخیره و صرفه جویی کنند و با استفاده از یک کارت اعتباری بدون پرداخت هزینه، مبالغی را جا به جا کنند. این بانک آنلاین نیز مدعی است که با کمک همین رویکرد دیجیتال و به صفر رساندن هزینه ها موفق به جذب ۱۰۰ هزار کاربردر هر ماه شده است. این بانک انلاین گفت که در حال حاضر بیش از ۳ میلیون حساب بانکی دارد که از تابستان گذشته بیش از ۱ میلیون نفر رشد داشته است. در چنین شرایطی پیش بینی می شود بانک های سنتی در خطر هستند که برای همیشه اعتبار خود را از دست دهند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!