دوز تقویت کننده سینواک به بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی عرضه می شود

توریست مالزی – به زودی دوزهای تقویت کننده سینواک به بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی تعیین شده، پس از تایید مشروط (در روز ۱۷ نوامبر) توسط سازمان کنترل...
توریست مالزی – به زودی دوزهای تقویت کننده سینواک به بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی تعیین شده، پس از تایید مشروط (در روز ۱۷ نوامبر) توسط سازمان کنترل دارو عرضه خواهد شد.

به گزارش استار، مدیر عامل گروه Pharmaniaga گفت: این واکسن در بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی منتخب به عنوان گزینه ای برای افرادی که مایل به تزریق واکسن تقویت کننده سینواک هستند در دسترس خواهد بود.

وی افزود: تقویت کننده سینواک برای افراد ۱۸ سال به بالا که همان نوع واکسن را دریافت کرده اند تأیید شده و طبق گفته کارگروه ایمن سازی کووید-۱۹ سه تا شش ماه پس از دوز دوم تجویز می شود.

وی خاطرنشان کرد که تعدادی از استان‌ها و شهرهای چین تزریق واکسن تقویتی را به افرادی که حداقل ۶ ماه پیش، دوزهای خود را دریافت کرده‌اند آغاز کرده است. طبق تحقیقات انجام شده در چین، تزریق واکسن تقویت کننده در فاصله زمانی ۶ تا ۱۲ ماه پس از دوز دوم، منجر به تقویت قوی در پاسخ ایمنی شد، با میانگین (GMTs) تقریبا ۱۴۰ در بزرگسالان و حتی بیشتر در سالمندان بالای ۶۰ سال. (GMT، اندازه گیری حضور آنتی بادی ها در خون افراد هستند.) این نشان دهنده مدت زمان طولانی تر محافظت در برابر کووید-۱۹ و انواع جدید است.

وی خاطر نشان کرد: واکسن سینواک ایمن است زیرا با استفاده از ویروس غیرفعال ساخته شده که یک فناوری تثبیت شده (برای) بیش از ۴۰ سال است که معمولاً در بسیاری از انواع واکسن‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود است از جمله برای فلج اطفال، هپاتیت A و هاری استفاده می‌شود. – برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!