سال تحصیلی ۲۰۲۱ در مالزی از ۲۰ ژانویه آغاز می شود

توریست مالزی – وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که سال تحصیلی ۲۰۲۱، در تاریخ ۲۰ ژانویه آغاز خواهد شد. این تاریخ به دلیل همه‌گیری بیماری کووید – ۱۹بسیار...
توریست مالزی – وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که سال تحصیلی ۲۰۲۱، در تاریخ ۲۰ ژانویه آغاز خواهد شد. این تاریخ به دلیل همه‌گیری بیماری کووید – ۱۹بسیار دیرتر از زمان معمول است.

به گزارش استار، دکتر محد رادزی، وزیر آموزش و پرورش گفت: تأخیر در امتحانات پایان سال و همچنین تعطیلی کوتاه مدت پایان سال مدارس از جمله ملاحظاتی است که در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

تعطیلات پایان سال تحصیلی برای سال جاری در ابتدا قرار بود از ۱۸ دسامبر آغاز شود و بسته به ایالت ها، در تاریخ ۳۱ دسامبر پایان یابد. تعطیلات پایان سال مدارس در جوهور، کداح، کلانتان و ترنگانو از ۴۲ روز به ۱۴ روز کاهش یافته است، ضمن اینکه مدارس در ملاکا، نگری سمبلان، پاهانگ، پراک، پرلیس، پنانگ، صباح، ساراواک، سلانگور، کوالالامپور،لابوان و پوتراجایا این تعطیلات ۱۳ روزه خواهد بود.

رادزی گفت: دوره اول برای سال ۲۰۲۱ در مدارس سراسر کشور از چهارشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز می شود. این تاریخ خیلی دیرتر از تاریخ معمول است که مدارس آغاز بکار می کنند و به این معنی است که تعطیلات مدارس امسال طولانی تر خواهد بود. بیش از یک سال طول می کشد تا امور به حالت عادی برگردد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!