سفر حج گروه مالزیایی از مسیر زمینی ایران

یک گروه مالزیایی با هدف ترویج اتحاد و فروتنی بیشتر در بین مسلمانان از مسیر زمینی و عبور از 9 کشور از جمله ایران، عازم عربستان برای انجام مناسک حج شدند.
توریست مالزی – یک گروه مالزیایی با هدف ترویج اتحاد و فروتنی بیشتر در بین مسلمانان از مسیر زمینی و عبور از ۹ کشور از جمله ایران، عازم عربستان برای انجام مناسک حج شدند.

رسانه های محلی مالزی روز سه شنبه اعلام کردند این گروه ۹ نفره متشکل از ۷ مرد و ۲ زن در سفر زمینی به عربستان برای انجام مناسک حج که بیش از یکماه به طول انجامید پس از عزیمت از مالزی از کشورهای تایلند، لائوس، چین، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان، ایران و امارت متحده عربی عبور کردند.

این گروه روز ۱۷ ژوئیه (۲۶ تیرماه) با یک خودرو سواری سفر خود را آغاز کردند و پس از رسیدن به ایران با یک کشتی خود را به بندر شارجه در امارات متحده عربی رساند.

این زائران سپس پنج روز را منتظر دریافت روادید در دبی ماندند و روز یکشنبه هفته جاری با پرواز از دبی به عربستان عزیمت کردند.

این گروه مالزیایی با ۸ تا ۱۰ ساعت رانندگی در روز در مجموع ۱۸ هزار کیلومتر را طی کردند و هر فرد پس از ۲۰۰ کیلومتر رانندگی جای خود را با فرد دیگر تعویض می کرد.

نخستین گروه از حجاج مالزی روز دوم مرداد ماه سال جاری با پرواز ام.اچ۸۰۰۰ خطوط هوایی مالزی عازم عربستان سعودی شدند.

این پروازها که تا روز ۲۶ ماه اوت (۴ شهریور) ادامه داشت در مجموع ۳۰ هزار و ۲۰۰ نفر را برای انجام مناسک حج به عربستان سعودی رساند.

این حجاج مالزی از هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) تا چهارم اکتبر (۱۲ مهرماه) از طریق پروازهای مختلفی به این کشور بازمی گردند.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − 14 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!