سقوط دیواره پل بر روی یک ماشین + عکس

توریست مالزی – به منطقه قلمرو فدرال (FT) و اداره ایمنی و بهداشت شغلی (DOSH) دستور داده شد که در مورد حادثه سقوط یک پنل جانبی پل بر روی...
توریست مالزی – به منطقه قلمرو فدرال (FT) و اداره ایمنی و بهداشت شغلی (DOSH) دستور داده شد که در مورد حادثه سقوط یک پنل جانبی پل بر روی یک ماشین در امتداد جاده کمربندی میانه ۲ (MRR2)، در بندر تاسیک سلاتان. تحقیق کنند.

به گزارش استار مالزی، معاون وزیر منابع انسانی، آوانگ هاشم گفت: تیم دلیل اصلی وقوع این حادثه و اینکه آیا در قانون ایمنی و بهداشت شغلی ۱۹۹۴ تخلفاتی وجود داشته را بررسی می کند. و به منظور تحقیق در مورد کلیه فعالیت های مربوط به نصب پنل پل، دستور توقف صادر شده است. مطابق قانون ایمنی و بهداشت شغلی ۱۹۹۴، اطمینان از ایمنی، بهداشت و رفاه کارکنان و همچنین مردم در طول ساعات کار به عهده کارفرما است.

در حادثه ۵.۴۵ روز شنبه (۱۹ سپتامبر)، بر اثر سقوط یک پنل بتونی پل، یک زن، با فاصله اینچ از مرگ حتمی نجات یافت و فقط دست چپ وی آسیب دید. زن ۲۵ ساله که رانندگی یک پروتون ساگا را بر عهده داشت، قبل از اعزام به بیمارستان توسط مردم نجات یافت.

همجنین در حادثه ای دیگر در همان روز و ساعت در Jalan SS2 / 24 بخشی از یک جرثقیل از یک تریلر بر روی یک Myvi سقوط می کند. راننده زن ۲۵ ساله این ماشین نیز از حادثه جان سالم به در می برد.

 



 

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!