سنگاپور با بیشترین موارد کووید- ۱۹ از همسایگان خود پیشی گرفت

توریست مالزی – در طی همه گیری عفونت در خوابگاه های شلوغ کارگران خارجی، تعداد موارد جدید کورنا ویروس در سنگاپور بیش از دو برابر شده است که اکنون...
توریست مالزی – در طی همه گیری عفونت در خوابگاه های شلوغ کارگران خارجی، تعداد موارد جدید کورنا ویروس در سنگاپور بیش از دو برابر شده است که اکنون حدود ۶۰٪ از موارد سنگاپور را تشکیل می دهد.

به گزارش استار مالزی، اندونزی در تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در رتبه اول قرار گرفته بود ولی اکنون بیشترین موارد در جنوب شرقی آسیا پس از شناسایی موارد ابتلا در بین کارگران خارجی با دستمزد کم سنگاپور از آن پیشی گرفت.

مقامات گفتند که تا عصر یکشنبه ۵۹۶ مورد دیگر تأیید شده، بدین ترتیب تعداد مبتلایان در این کشور به ۶،۵۵۸ مورد رسیده است. وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت: از ۵۹۶ مورد، فقط ۲۵ نفر از سنگاپوری ها یا ساکنان دائمی هستند.

از اواخر ماه مارس ،کشورهای جنوب شرق آسیا شاهد افزایش انتقال بیماری از طریق کارگران خارجی که در خوابگاه های بسته مستقر شده اند بوده است.

دولت قوانین آمد و شد را تنگ تر و استفاده از ماسک ها را اجباری کرده است ، در این میان سنگاپور میلیارد ها دلار متضرر شده است و اقتصاد آن دچار مشکل شده است.

با تعداد موارد جدید ، سنگاپور از اندونزی جلو افتاد که هم اکنون ۶۲۴۸ پرونده و فیلیپین با ۶،۰۸۷ پرونده را در اختیار دارد. – بلومبرگ

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 + 18 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!