سواسانا اسپا (Swasana Spa)

این مرکز به لحاظ کیفیت خدمات و استانداردهای بالا, جایزه اسپای 5 ستاره را از وزارت توریسم مالزی دریافت کرده است.
توریست مالزی – بسیاری از اسپاهای مشهور و درجه یک کوالالامپور در هتل های سرشناس این شهر قرار دارند. یکی از این مراکز لوکس و پرآوازه, اسپای سواسانا در طبقه چهارم هتل Impiana Klcc است که به لحاظ کیفیت خدمات و استانداردهای بالا، جایزه اسپای ۵ ستاره را از وزارت توریسم مالزی دریافت کرده است.

اسپای سواسانا خدمات متعددی همچون انواع ماساژ تایلندی, مالایی و اندونزیایی، پاکسازی و جوانسازی پوست صورت و بدن، آروماتراپی و … را به مشتریان ارائه می دهد. این اسپا با پیروی از متد های سنتی شرقی، از انواع ادویه ها و گیاهان دارویی برای خدمات زیبایی – درمانی خود استفاده می کند و بر همین اساس اتاق های این مرکز نیز با اسامی این گیاهان و ادویه جات مشهور آسیایی نامگذاری شده اند.

فضای داخل اسپا بسیار هنرمندانه و با استفاده از المان های طبیعی طراحی شده بطوری که تمامی جلوه های سمعی و بصری بکار رفته در دکوراسیون آن مانند نورپردازی ملایم، استفاده از رنگ های گرم و صدای آب روان در میان گل ها و سنگ های طبیعی، حس آرامش عمیقی را در افراد ایجاد می کند تا بتوانند استرس و تنش های زندگی روزمره را برای مدتی به فراموشی بسپارند.

یکی از پکیج های درمانی این اسپا که برای زوج ها توصیه می شود Asmara Dana spa package نام دارد که شامل اسکراپ بدن، حمام در وان حاوی گلبرگ های رز و ماساژ درمانی است و افراد می توانند طبق سلیقه خود، نوع روغن، مواد اسکراپ و نحوه ماساژ را انتخاب نمایند.

در اکثر پکیج های درمانی از مخلوط ادویه های مختلف مانند دارچین، زردچوبه، پودر برنج، روغن هل، سنبل و یا جوز هندی استفاده می شود که این مواد نه تنها خواص ضد باکتری و التیام بخش دارند بلکه در جوانسازی و لطافت پوست نیز بسیار موثرند.

افراد همچنین میتوانند محصولات مختلف این اسپا مانند روغن های ماساژ، لوسیون ها و صابون های بوتانیکا را خریداری نموده و در منزل استفاده نمایند.

آدرس وبسایت : http://www.impiana.com.my/swasana-spa

lounge swasana spa impiana hotel spa swasana spa swasana couples room swasana footbath spa at impiana klcc

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 + پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!