سودآورترین ارز دیجیتال حال حاضر بازار کدام کوین است؟

توریست مالزی – در حال حاضر ارزهای دیجیتال محبوبی با ارزش بسیار بالا در بازار حضور دارند، اما از میان آنها کدامیک سودآورترین ارز دیجیتال محسوب می‌شود؟ به گزارش...
توریست مالزی – در حال حاضر ارزهای دیجیتال محبوبی با ارزش بسیار بالا در بازار حضور دارند، اما از میان آنها کدامیک سودآورترین ارز دیجیتال محسوب می‌شود؟

به گزارش گجت نیوز، موسسه IntoTheBlock به تازگی اندیکاتور جدیدی را ارائه کرده که در آن آدرس‌ها با موجودی ارزهای دیجیتالی مختلف مورد ردیابی قرار گرفته و قیمت‌های فعلی آنها در بازار مقایسه شدند. اطلاعات این اندیکاتور حاکی از آن است اتریوم همچنان سودآورترین ارز دیجیتالی در جهان محسوب می‌شود.

در شرایطی که بسیاری از ارزهای دیجیتالی بازار در مرحله اصلاح قرار دارند، اما اتر جزو کوین‌هایی محسوب می‌شود که به جای کاهش طولانی مدت به مرحله تثبیت رسیده است. اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ فقط ۱۸ درصد از ATH خود پایین‌تر است؛ در حالی که بین کوین در همان دوره تثبیت حدود ۳۰ درصد افت پیدا کرده بود.

اتریوم در مقایسه با آلت کوین‌های کوچکتر عملکرد درخشان‌تری داشته است؛ چراکه ارزهای دیجیتالی چون دوج، شیبا و کاردانو با بیش از ۵۰ درصد افت نسبت به بالاترین قیمت قبلی خود مورد معامله قرار می‌گیرند. در شرایطی که اتریوم و سایر کوین‌های کاربردی در اصلاحات بازار ارزهای دیجیتالی عملکرد درخشانی داشتند، اما میم کوین‌هایی نظیر دوج کوین و شیبا اینو طی ماه اخیر با کاهش ارزش و محبوبیت مواجه شدند.

کاهش سریع فشار خرید باعث شد تا ۶۰ درصد ارزش شیبا اینو کمتر از یک ماه از بین برود. همچنین این توکن اخیرا به شکل ناگهانی به میزان ۴۰ درصد رشد یافت و مجددا با سرعت سقوط کرد و در حال حاضر در پایین‌ترین سطح دو ماهه خود مورد معامله قرار می‌گیرد. دوج کوین نیز سرنوشتی همانند شیبا اینو داشته و حدود ۵۰ درصد از ارزش آن از بین رفته است.

در شرایطی که سرمایه‌گذاران اتریوم، بیت کوین و Matic سود زیادی کسب می‌کنند، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران کاردانو به دلیل از بین رفتن بخشی از ارزش سرمایه‌گذاری خود در منطقه قرمز قرار دارند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شش − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!