شهرداری کوالالامپور چندین فروشگاه متعلق به اتباع خارجی را تعطیل کرد

توریست مالزی – (DBKL) دستور بسته شدن یازده محل تجاری اتباع خارجی در Sungei Wang Plaza را صادر کرده است. به گزارش استار، این دستور طی یک عملیات ویژه...
توریست مالزی – (DBKL) دستور بسته شدن یازده محل تجاری اتباع خارجی در Sungei Wang Plaza را صادر کرده است.

به گزارش استار، این دستور طی یک عملیات ویژه توسط بخش اجرای DBKL (23 ژانویه) صادر شد. DBKL اعلام کرد که بررسی های انجام شده در محل های تجاری در این مرکز خرید نشان می دهد که مشاغل توسط خارجی ها، یعنی اتباع بنگلادش، پاکستان و میانماری اداره می شوند.

بر اساس مشاهدات و جمع آوری اطلاعات توسط تیم اجرای DBKL این اماکن اقلام عمومی مانند لباس، کفش، کیف، تلفن و تجهیزات رایانه را می فروختند. همچنین خدمات دیگری مانند تعمیر تجهیزات الکترونیکی و سالن ناخن نیز ارائه می شده است. DBKL همچنین ۱۴ اخطار صادر کرد. چهار نفر به دلیل نداشتن پروانه کسب معتبر و ۱۰ نفر برای جذب و انتصاب فروشنده بدون مجوز.

سخنگوی DBKL گفت: «پیش از اقدام، نامه‌هایی برای صاحبان اماکن تجاری صادر می‌شود، مانند تعطیلی دائمی یا لغو مجوز کسب و کار برای اجاره دادن به اتباع خارجی برای اداره و فعالیت‌های تجاری و نیز برای اماکن بدون مجوز های لازم».

DBKL همچنین اعلام کرد که بررسی ها و مشاهدات را به ویژه در تمام مکان های تجاری که توسط اتباع خارجی اداره می شوند را با کمک سایر سازمان های دولتی مرتبط مانند اداره مهاجرت و اداره ثبت ملی (NRD) ادامه خواهد داد.

در عملیات اجرایی دیگری که روز شنبه (۲۱ ژانویه) انجام شد، ۱۴ محل تجاری دیگر که توسط اتباع خارجی ادراه می شد شناسایی و دستور تعطیلی فوری توسط DBKL دریافت کردند. همچنین اقدام مشابهی علیه ۹ محل تجاری که توسط اتباع خارجی در اطراف میدان برجایا تایمز و جالان ایمبی، بوکیت بینتانگ اداره می‌شد، انجام شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!