فراخوان کسانی که سرنگ ‘خالی’ واکسن به آنان زده شده است

توریست مالزی – کسی که واکسن کووید – ۱۹ دریافت کند و ثابت شود که سرنگ ‘خالی’ بوده است، یک دوز مناسب به او داده می شود. به گزارش...
توریست مالزی – کسی که واکسن کووید – ۱۹ دریافت کند و ثابت شود که سرنگ ‘خالی’ بوده است، یک دوز مناسب به او داده می شود.

به گزارش استار، وزیر بهداشت داتوک سری ادهم بابا گفت: وزارتخانه برای دریافت واکسن با افراد مربوطه تماس خواهد گرفت و مجدداً برای تزریق فراخوانده می شوند.

چندین نفر بعد از تزریق واکسن ادعا کردند به آنها هیچ واکسنی زده نشده و سرنگ خالی بوده است. از آن زمان چندین فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد سوزن سرنگ وارد بازو شده اما مایع درون آن تزریق نشده و یا سرنگ خالی وارد بازو شده است.

گروه ویژه ایمن سازی (CITF) گفت:در حال همکاری با مقامات برای بررسی این ادعاها است. این گزارش اضافه کرد که از پایان دادن به خدمات پرسنلی که در این رفتار ناشایست نقش داشته اند دریغ نخواهد کرد.

CITF در حال بررسی دو گزارش از سرنگ های خالی استفاده شده در طی فرآیند واکسیناسیون است. یک مورد ادعا می شود در مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی مالزی در تاریخ ۱۷ جولای رخ داده است. پرونده دیگر گفته می شود که روز یکشنبه (۱۸ جولای) در مرکز همایش های خیابان بانگی رخ داده و توسط یک افسر بهداشت گزارش شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!