فناوری تشخیص چهره در KLIA ارائه می شود

توریست مالزی – مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی کوالالامپور (KLIA) مسافرت می کنند به زودی می توانند از فناوری تشخیص چهره به جای کارت ورود به سیستم...
توریست مالزی – مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی کوالالامپور (KLIA) مسافرت می کنند به زودی می توانند از فناوری تشخیص چهره به جای کارت ورود به سیستم بهره بگیرند.

به گزارش استار، مدیر اجرایی فرودگاه مالزی گفت: این فن آوری تشخیص چهره، پس از تأیید هویت شناسایی بیومتریک یک توکن به مسافران ارائه می دهد که آنها را در طول سفر و حضور در فرودگاه به نشان دادن کارت های سوار شدن خود در همه نقاط از زمان ورود تا درهای پرواز، بی نیاز می کند. انتظار می رود روند احراز هویت برای هر مسافر در هر نقطه تماس حدود ۵ ثانیه طول بکشد، بنابراین زمان صرف شده در فرودگاه به طور قابل توجهی کوتاه می شود.

انتظار می رود که مرحله اول گسترش فناوری در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به پایان برسد، جایی که ۵۰ کیوسک خودآزمایی، ۲۰ پیشخوان ورود به سیستم و ۵۶ گیت در ایستگاه های بازرسی امنیتی و دروازه های شبانه روزی در هر دو ترمینال ۱ و ۲ در فن آوری تشخیص چهره مجهز خواهد شد.

مدیر اجرایی گروه داتوک محد شکری گفت: علاوه بر مزیت آشکار بهبود سطح خدمات ما به مسافران با کاهش زمان پردازش فرودگاه، این امر همچنین به مسافران ما این امکان را می دهد که تجربه ای کاملاً بدون تماس داشته باشند و ایمنی خود را در فرودگاه با توجه به پارامترهای جدید در سفر افزایش دهند. علاوه بر این، موارد استفاده از هویت تقلبی را نیز به حداقل می رساند.

به گفته محد شکری، این فناوری همچنین با برنامه MYairports یکپارچه می شود که در آن مسافران حتی قبل از ورود به فرودگاه می توانند احراز هویت خود را ثبت کنند. ادغام با سیستم مهاجرت همچنین خارجی ها را قادر می سازد به جای صف در پیشخوان ها، از خودکارهای مهاجرت استفاده کنند. در آینده همچنین ممکن است شامل نقاط دیگری مانند خرید خرده فروشی و همچنین دسترسی به سالن های هواپیمایی باشد.

هدف ما این است که فرودگاه را آماده کنیم، به ویژه هنگامی که سفرها دوباره آغاز می شود. ما این فناوری را در فرودگاه در دسترس قرار می دهیم زیرا باید اعتماد مسافران سفر هوایی را نیز بدست آوریم و همکاری شرکای هواپیمایی را برای تغییر سیستم های خود برای انطباق با این فناوری جدید جلب کنیم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 + 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!