قطعی آب ۱۲۰ منطقه در Gombak و ۵۷ منطقه اطراف کوالالامپور

توریست مالزی – در مجموع ۱۲۰ منطقه در Gombak و ۵۷ منطقه دیگر در اطراف کوالالامپور که شامل ۱۱۹،۶۳۰ مشترک است از پنجشنبه (۳۱ اکتبر) دچار مشکل موقت آبرسانی...
توریست مالزی – در مجموع ۱۲۰ منطقه در Gombak و ۵۷ منطقه دیگر در اطراف کوالالامپور که شامل ۱۱۹،۶۳۰ مشترک است از پنجشنبه (۳۱ اکتبر) دچار مشکل موقت آبرسانی به مدت ۲۳ ساعت خواهند شد.

به گزارش برنما، با توجه به بیانیه سازمان آب سلانگور به دلیل کار تعمیر و تعویض دریچه sluice در استخر آب منطقه کپونگ که دچار نشت جدی است قطعی آب صورت می گیرد.

عبدال رئوف احمد گفت:  سازمان آب سلانگور این اطلاعیه را صادر می کند تا مشتریان بتوانند قبل از قطع موقت آب به مدت ۲۳ ساعت که از ساعت ۹ عصر پنجشنبه (۳۱ اکتبر) آغاز می شود ، تمهیدات لازم را انجام دهند.’ به محض اتمام کار تعمیر، آبرسانی از سر گرفته می شود و انتظار می رود که تا ساعت ۸ جمعه (۱ نوامبر) به طور کامل بهبود یابد.

به افراد توصیه می شود که در هنگام ایجاد اختلال ، آب کافی برای استفاده را جمع آوری و در اختیار داشته باشند، همچنین آب سلانگور  ماشین های مخازن آب را بسیج می کند در اولویت قرار دادن محل هایی با نیازهای مهم و فوری .

مشتریان می توانند از طریق واتس اپ  ۰۱۹-۲۸۱ ۶۷۹۳ یا ۰۱۹-۲۸۰ ۰۹۱۹ درخواست کمک اضطراری کنند.

همچنین می توانید با مرکز خدمات مشتری آب سلانگور  از طریق شماره ۱۵۳۰۰ تماس بگیرید و  آخرین به روزرسانی ها را می توانید در صفحه وب آب سلانگوردر آدرس www.airselangor.com مشاهده کنید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هشت + هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!