مالزی خانه دوم جهانگردان

توریست مالزی – دبیرکل سازمان جهانی گردشگری درباره مشارکت مالزی با برلین در برگزاری نمایشگاه گردشگری ٢٠١٩، گفت: می‌خواهم به مالزی تبریک بگویم که شریک برلین در نمایشگاه امسال...
توریست مالزی – دبیرکل سازمان جهانی گردشگری درباره مشارکت مالزی با برلین در برگزاری نمایشگاه گردشگری ٢٠١٩، گفت: می‌خواهم به مالزی تبریک بگویم که شریک برلین در نمایشگاه امسال است.
به گزارش ایسنا، مالزی یکی از اعضای مهم سازمان جهانی گردشگری و یکی از فعال‌ترین اعضای آن است که در سطوح مختلف فعالیت‌های سازمان و نهادهای حاکم دخیل بوده‌است. مالزی گردشگری را به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع اقتصادی خود به دلیل پتانسیل عالی گردشگری در ایجاد شغل، توسعه اجتماعی – اقتصادی و همچنین درآمدزایی و ارزآوری انتخاب کرده است و در حال حاضر دومین مقصد مهم ارزآور در گردشگری بین‌المللی است.
وی افزود: همه ما شعار «مالزی؛ آسیای واقعی» را که به دو دهه پیش باز می‌گردد، می‌دانیم. ورود گردشگران به این‌کشور از سال ۱۹۹۹ به شدت افزایش‌یافته است و مالزی را به مقصد اصلی جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده‌است.
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری همچنین گفت که سازمان جهانی گردشگری مالزی را خانه خودش می‌داند این احساس از آنجا نشأت می‌گیرد که از سال ۲۰۱۰ سالانه بیش از ۲۵ میلیون توریست بین‌المللی از مالزی بازدید می‌کنند.
پولولیکاشویلی درباره آخرین اقدامات سازمان جهانی جهانگردی، گفت: ما از سال ۲۰۰۷ کنفرانس جهانی گردشگری را هر سه سال یکبار برگزار کرده‌ایم و پس از برگزاری چهارمین دوره این کنفرانس در پنانگ در سال ۲۰۱۶، در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای پنجمین کنفرانس در ماه آگوست آینده هستیم.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!