مالزی میزبان اولین کارخانه مونتاژ پورشه در خارج از آلمان

توریست مالزی – نخستین کارخانه مونتاژ خودروهای پورشه در خارج از آلمان در جنوب شرق آسیا و کشور مالزی احداث می شود. به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی پورشه در...
توریست مالزی – نخستین کارخانه مونتاژ خودروهای پورشه در خارج از آلمان در جنوب شرق آسیا و کشور مالزی احداث می شود.

به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی پورشه در حال احداث یک کارخانه مونتاژ خودرو در کشور مالزی است. یک هفته نامه مالزیایی با اعلام این خبر به نقل از برخی منابع مطلع گزارش داد که خودروساز آلمانی قصد دارد مالزی را به کانون (هاب) محصولات خود در جنوب شرق آسیا تبدیل کند. به محض اتمام این پروژه، مالزی میزبان نخستین کارخانه مونتاژ پورشه در خارج از آلمان خواهد بود.

هفته نامه «اج» (Edge) گزارش داد پورشه با شرکت اینوکوم (Inokom) – شعبه شرکت مالزیایی «Sime Darby» – در این سرمایه گذاری مشترک در ایالت شمالی «کداح» همکاری خواهد کرد. این حرکت پورشه باعث تقویت و رشد مالزی خواهد شد، کشوری که در زمینه سرمایه گذاری های بزرگ خودروسازان جهانی از همسایگان خود چون اندونزی و تایلند عقب افتاده است.

کریتسین ویس نایب رئیس ارتباطات شرکتی پورشه گفت: منطقه جنوب شرق آسیا دارای پتانسیل فوق العاده ای است و این شرکت پیوسته در حال بررسی گزینه هایی برای رشد بیشتر در این بازار است.

براساس این گزارش، سایر برندهای لوکس نیز دارای سایت های مونتاژ در مالزی هستند. مرسدس کیت های خودرو را در کارخانه ای در سواحل غربی این کشور مونتاژ می کند و ب ام و نیز با مشارکت «Sime Darby» دارای یک کارخانه مونتاژ موتور و یک کارخانه مونتاژ خودرودر مالزی است. در عین حال ولوو خودروساز سوئدی انواع خودرو را در این کشور مونتاژ می کند.

خودروهای مونتاژ شده در مالزی در قیاس با محصولاتی که به عنوان خودروهای کامل وارد می شوند دارای تعرفه وارداتی کمتری هستند

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + بیست =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!