موارد ابتلا به کووید تقریباً ۶۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است

توریست مالزی – در چهل و چهارمین هفته اپیدمیولوژیک (ME 44/2022) از ۳۰ اکتبر تا ۵ نوامبر، در مجموع ۲۶۶۱۶ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت شد که نسبت به ۱۶۹۱۷...
توریست مالزی – در چهل و چهارمین هفته اپیدمیولوژیک (ME 44/2022) از ۳۰ اکتبر تا ۵ نوامبر، در مجموع ۲۶۶۱۶ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت شد که نسبت به ۱۶۹۱۷ مورد در هفته گذشته ۵۷.۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش استار، دکتر نور هشام عبدالله گفت: موارد محلی کووید-۱۹ با ۵۷.۴ درصد افزایش به ۲۶۵۷۷ مورد از ۱۶۸۹۰ مورد در ME43 رسیده است. موارد وارداتی نیز با ۴۴.۴ درصد افزایش از ۲۷ مورد به ۳۹ مورد رسیده است.

وی در بیانیه ای گفت: «تعداد مرگ و میر در ME44 با ۴۵ درصد افزایش از ۲۰ به ۲۹ مورد افزایش یافت. میانگین تعداد موارد فعال روزانه در ME44 در مقایسه با ۲۸۲۵۲ مورد در هفته قبل از آن ۳۳۴۴۹ مورد بود که ۱۸.۴ درصد افزایش داشت.

دکتر نور هشام گفت که به طور کلی بین ۲۵ ژانویه تا ۵ نوامبر ۲۰۲۲، در مجموع ۹۲۳,۵۳۸ مورد جدید و ۴,۸۵۰,۴۹۱ بهبودی ثبت شده است.۳۶۴۹۳ مورد فوتی و ۷۱۰۴ خوشه در این مدت ثبت شد که ۲۱ خوشه همچنان فعال است. پذیرش بیماران کم خطر کووید-۱۹ در بیمارستان ها و مراکز درمانی به ازای هر ۱۰۰۰۰۰ نفر افزایش کلی ۲۶.۱ درصدی داشته است. پذیرش در گروه های یک و دو بدون علامت و علامت دار ۳۹.۴ درصد و در دسته های سه، چهار و پنج ۳۷.۴ درصد افزایش داشته است.

به دنبال افزایش موارد کووید-۱۹ و همچنین بستری شدن در بیمارستان و گزارش موارد فرعی Omicron XBB در چندین ایالت، دکتر نور هشام به مردم توصیه کرد با پوشیدن ماسک صورت و دریافت واکسن یا دوز تقویت کننده کووید-۱۹ اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند. – برناما

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!