نجات کودک در حال غرق شدن توسط برادرش

توریست مالزی – برادر هوشیار جان خواهرش را که در آستانه غرق شدن در داخل استخر خانگی بود نجات داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک خردسال مالزیایی...
توریست مالزی – برادر هوشیار جان خواهرش را که در آستانه غرق شدن در داخل استخر خانگی بود نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک خردسال مالزیایی که در داخل استخر پرتابل (پیش ساخته) در آستانه غرق شدن قرار گرفته بود، با هوشیاری برادرش در آخرین لحظات نجات پیدا کرد.

«آلیتا رایشا» ۲ ساله در کنار استخر ایستاده و مشغول بازی بود که ناگهان به داخل آن سقوط کرد. پدر کودک این استخر خانگی را برای آموزش شنا به دو فرزندش خریداری کرده بود. در لحظه وقوع حادثه پدر و مادر این کودک در داخل خانه حضور داشتند که دخترشان دچار حادثه شد.

براساس تصاویر ضبط شده این کودک در حالی که در کنار استخر ایستاده و در حال بازی است، دیده می‌شود. سپس این کودک روی یک صندلی کوچک قرار می‌گیرد که ناگهان با از دست دادن تعادل خود به داخل استخر سقوط می‌کند. لحظاتی بعد پسر خانواده برای بازی به داخل حیاط می‌رود که ناگهان متوجه در معرض خطر قرار گرفتن خواهر کوچکش می‌شود. او بلافاصله والدینش را در جریان قرار‌داده و این کودک از داخل آب بیرون کشیده می‌شود.

مادر کودک که خودش یک پرستار است با انجام عملیات نجات (CPR) موفق به نجات جان دختر خردسالش می‌شود. با وجود آنکه در ابتدا این دختر هیچ پاسخی از خود نشان نمی‌داد، اما در ادامه این زوج موفق به احیای وی شدند. بنا به گفته مادر کودک فرزندش حدود ۵ دقیقه در آب استخر در حال جدال با مرگ بود.

این کودک در ادامه به بیمارستان و بلافاصله به بخش ICU منتقل و بستری شد. گفته می‌شود آلیتا بهبودی خود را به دست آورده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!