نجات ۱۹۵ مسافر کشتی آتش گرفته اندونزیایی

توریست مالزی – مقامات اندونزی اعلام کردند: تمامی مسافران و خدمه کشتی مسافربری که در آب های اندونزی آتش گرفت، نجات یافته اند. به گزارش ایرنا از خبرگزاری «...
توریست مالزی – مقامات اندونزی اعلام کردند: تمامی مسافران و خدمه کشتی مسافربری که در آب های اندونزی آتش گرفت، نجات یافته اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری « آنتارای » اندونزی، مقامات این کشور افزودند: کشتی بزرگ مسافربری با حدود ۲۰۰ نفر مسافر و خدمه در حال رفتن به جزیره ای در شمال شرقی اندونزی بود، در دریا آتش گرفت. مسافران و خدمه برای نجات خود را به دریا انداختند. تا کنون تلفاتی در این حادثه گزارش نشده است.

سخنگوی حمل و نقل دریایی اندونزی « ویسنو واردانا » اعلام کرد این کشتی در ساعت ۷ صبح به وقت محلی ۱۵ دقیقه پس از ترک بندر « ترنات » در استان « مالوکو شمالی »، آتش گرفت. تمامی ۱۸۱ مسافر شامل ۲۲ کودک و ۱۴ خدمه توسط گروه های امداد نجات یافتند و به جزیره ای نزدیک منتقل شدند. در ادامه نجات پناه گیرندگان از آتش سوزی در موتورخانه کشتی آغاز شد. تحقیقات درباره علت این حادثه در جریان است.

حوادث دریایی در اندونزی، بزرگترین مجمع الجزایر با بیش از ۱۷ هزار جزیره است. بسیاری از این حوادث به دلیل سهل انگاری در اجرای مقررات رخ می دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!