نخست‌وزیر مالزی در مورد رفتارهای افراطی برخی اسلام‌گرایان این کشور هشدار داد

توریست مالزی – نخست‌وزیر مالزی در مورد رفتارهای افراطی برخی اسلام‌گرایان این کشور هشدار داد و آن را باعث شکاف در جامعه چندنژادی مالزی دانست. به گزارش ایکنا به...
توریست مالزی – نخست‌وزیر مالزی در مورد رفتارهای افراطی برخی اسلام‌گرایان این کشور هشدار داد و آن را باعث شکاف در جامعه چندنژادی مالزی دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از The Strait Times، محی‌الدین یاسین، نخست‌وزیر مالزی، در سخنرانی خود که پس از شرکت در نشست ویژه با نمایندگان سازمان اسلامی این کشور موسوم به یدیم (Yadim) ایراد شد، گفت: دولت در مورد اقدامات افراطی، که هماهنگی نژادی، نظم عمومی و امنیت کشور را تهدید می‌کند، سازش نخواهد کرد.

وی همه را در برابر رویکردهای افراطی که می‌تواند باعث ناآرامی در جامعه چندنژادی مالزی شود مسئول دانست و افزود: همیشه باید به یاد داشته باشیم که مالزی کشوری چندنژادی است که میانه‌روی و روابط هماهنگ بین نژادها و مذاهب مختلف در اولویت قرار دارد.

یاسین همچنین بر اهمیت دفاع از اسلام به عنوان دین رسمی مالزی تأکید کرد و گفت: دولت از بازخورد و همکاری با سازمان‌های غیردولتی(NGO) برای بهبود وضعیت جامعه مسلمان استقبال می‌کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!