نسخه آزمایشی اینستاگرام خشم کابران را بر انگیخت

توریست مالزی – از صبح دیروز گروهی از کاربران اینستاگرام با نسخه ای جدید مواجه شده اند که بخش جستجو را حذف کرده و یک بخش بررسی افقی را...
توریست مالزی – از صبح دیروز گروهی از کاربران اینستاگرام با نسخه ای جدید مواجه شده اند که بخش جستجو را حذف کرده و یک بخش بررسی افقی را جایگزین کرده است. اما این به روزرسانی اصلا به مذاق کاربران خوش نیامده است.
به گزارش انتخاب، امروز برخی از کاربران اینستاگرم با مشکلی عجیب رو به رو شدند. آنها یک به روزرسانی دریافت کردند که چندان جذاب نبود. جالب است بدانید به محض انتشار این به روزرسانی افرادی که این گزینه جدید را دریافت کرده بودند، فورا شروع به ارسال و انتشار اعتراض های خود در شبکه های اجتماعی کردند.
اینستاگرام در پاسخ به اعتراضها اعلام کرده که این نسخه، تنها یک نسخه آزمایشی بوده و قرار نیست به طور گسترده برای همه کاربران فعال شود. با توجه به حجم بالای اعتراض ها به این به روزرسانی آزمایشی بعید به نظر می رسد این نسخه به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر این پروژه در اینستاگرام از کاربران عذرخواهی کرد و گفت : ” قرار بود که این نسخه یک نسخه آزمایشی باشد که در ابعاد کوچک مورد استفاده قرار گیرد اما متاسفانه برای تعداد زیادی از کاربران فعال شد، ما از این بابت عذرخواهی می کنیم.”
این سخنگو ادامه داد: “با توجه به وجود یک اشکال برای برخی از کاربران ما به سرعت مسئله را حل کردیم و به حالت عادی بازگرداندیم.”
افرادی که این بروزرسانی را دریافت کردند می گویند هنگامی که اینستاگرم را باز کردند، فقط می توانستند از طریق عکس ها به سمت چپ یا راست بروند اما به نوار، پیمایش بالا و پایین، دسترسی نداشتند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه + سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!