پارک ملی اندو رامپین و تونکو عبد الرحمان

توریست مالزی – پارک ملی «اندو رامپین»Endau-Rompin National Park ، پوشیده از جنگ‌های بارانی گرمسیری است که آن را به مکانی بسیار تماشایی و خیره‌کننده تبدیل کرده است. علاوه...
توریست مالزی – پارک ملی «اندو رامپین»Endau-Rompin National Park ، پوشیده از جنگ‌های بارانی گرمسیری است که آن را به مکانی بسیار تماشایی و خیره‌کننده تبدیل کرده است.

علاوه بر این، دو رودخانه به نام اندو و رامپین از درون این پارک ملی جریان دارند. این مناظر تماشایی و خیره‌کننده، باستانی هستند و قدمت بخش‌هایی از آن به بیش از ۲۴۰ میلیون سال می‌رسد. رودخانه‌ها، استخرهای طبیعی و آبشارها را می‌توان در نقاط مختلف پارک مشاهده کرد. علاوه بر این، دومین قله مرتفع مالزی در درون پارک ملی «اندو رامپین» قرار دارد.



 

پارک ملی تونکو عبد الرحمان Tunku Abdul Rahman National Park
پارک ملی «تونکو عبدالرحمان»، تکه‌ای از بهشت به شمار می‌رود؛ این پارک ملی، شامل پنج جزیره است. گردش در میان آب‌های آبی رنگ و زیبای جزیره‌ها، خارق‌العاده است و همانند رویا به نظر می‌رسد.
پنج جزیره پارک ملی «تونکو عبدالرحمان»، از لحاظ اندازه متفاوت هستند اما همگی آن‌ها سواحلی بسیار جذاب دارند؛ علاوه بر این، صخره‌های مرجانی پیرامون جزیره‌ها، مکانی ایدئال برای غواصی به شمار می‌رود. این پارک ملی،‌ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!